تمام هستی من امیرمحمدتمام هستی من امیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 7 روز سن داره
امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

وروجک مامانی

حموم کردن وروجکم با باباش

1391/10/24 18:21
نویسنده : مامانی
315 بازدید
اشتراک گذاری

وروجک من دیروز که با بابایی رفتی حموم منم از فرصت استفاده کردم چند تا عکس خوشمل خوشمل ازت گرفتم ببخش اگه کیفیت نداره بخاطر بخار حمومه.

        

                connie_36.gif  connie_36.gif

             

               connie_36.gif    connie_36.gif

            

            connie_36.gif       connie_36.gif

            

                 عاشق خندیدنتم گلــــــــــــــــــــــــــــم

               zibazibazibazibazibaziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ساناز
23 دی 91 17:52
سلام. عزیزم میتونی به سایت ما سر بزنیwww.ninipal.com.هم لباس به قیمت باورنکردنی بخری و یا لباسهایی که دیگه نیاز نداری و نو هستند رو بفروشی. برای اطلاعات بیشتر بهم زنگ بزن:۰۹۳۷۱۱۳۹۵۵۹
ابوالفضل
25 دی 91 19:52
این عکسا رو خو نشون نمیده


چرا من خودم هر وقت اومدم نشون داده
سانی
3 بهمن 91 17:42
وااااااااااااااااااااااااااای خیلیییییییییی جیگره
خدا حفظش کنه



مرسی گلم ادرس بذار بهت سر بزنـــــــــــــتم