تمام هستی من امیرمحمدتمام هستی من امیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 7 روز سن داره
امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

وروجک مامانی

پختن نذری

1391/10/23 16:07
نویسنده : مامانی
305 بازدید
اشتراک گذاری

پسر عزیزم دیروز ٢٨ صفر وامروز٢٩صفر هستش ما هم ٢٩ صفر نذری داشتیم که پختیم و قسمت کردیم تو وروجک منم پسر خوبی بودی هیچ اذیت نکردی همین جا ازت تشکر میکنم .   

                

تو پست بعدی عکسهای نذری را برات میذارم.

      _

من و بابایی وقتی خدا تو گل پسرو به ما نداده بود چند بار باهم رفتیم مشهد پابوس امام رضا انشاالله از این به بعد سه نفری بریم به امید اون روز دوستدارم خیِِِِِِِِِــــــــــــلی زیاد.

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان شايان
24 دی 91 15:08
سلام عزيزم پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني و بلاگ شركت كرده منتظر دستاي پر مهر شماست تا بهش راي بدين زود بياينا فقط تا دوشنبه وقت داريم راستي بايد حتما به 2 نفر راي بدين تا ثبت شه باز مرسي اينم لينك مسابقهhttp://koodakeman91.niniweblog.com/post1099.php
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
28 دی 91 12:59
سلام بالاخره آدرس وبت و پیدا کردم بیا نی نی گپ من آنلاینم ...