تمام هستی من امیرمحمدتمام هستی من امیرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

وروجک مامانی

❤️مادرانه❤️

1397/11/29 9:20
نویسنده : مامانی
370 بازدید
اشتراک گذاری

چشمانت را که می بندی و آرام آرام دنیای شیرین خواب تو را فرا می گیرد، آرامشی سخت عمیق مرا فرا می گیرد؛

به صورت معصومت خیره می شوم و تمام روز را در ذهنم مرور می کنم...

تمام شیطنت هایت را،

خنده هایت را،

بی قراری هایت را،

شیرینی هایت را،

زیبایی هایت را...

می توانم دستانت را در دست بگیرم و نوازشت کنم،

دستانی که در بیداری مدام مشغول بازیگوشی اند و مجال نوازش نمی دهند!

می دانی که چه دنیای غریبی با تو دارم...

با تو و آرزوهایم برای تو، با تو و دلواپسی هایم برای تو، با تو و لحظه لحظه هایم برای تو...

می دانم که روزی خواهی دانست،که تمام این لحظات با چه دلهره هایی سپری شدند؛

می دانم که روزی به اندازه ی تک تک ِ این ثانیه ها، مرد می شوی...

می دانم که روزی خواهی دانست، عمق ِ این احساس را...

پسندها (5)

نظرات (2)

مامان ارشیا و پانیامامان ارشیا و پانیا
12 اسفند 97 8:15
💐
مامانی
پاسخ
سلام .
چشم حتما🌷
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
12 اردیبهشت 98 15:39
الهی❤
مامانی
پاسخ
😘❤️