تمام هستی من امیرمحمدتمام هستی من امیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 7 روز سن داره
امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره

وروجک مامانی

سینه زدن عشـقم

1391/10/28 18:07
نویسنده : مامانی
412 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم محرم وقتی تلوزیون روشن بود نوحه میخوند یا بیرون میرفتیم صدای نوحه میومد من دستتو میگرفتم مزدم به سینه ات.     

بعداز اینکه این کارا چند بار انجام دادم خودت یاد گرفتی وقتی صدای اذان اومد داشتی سینه میزدی منم اینجوری کلی خوشحال شدم

اصلا نمیدونستم چکار کنم وقتی به بابایی عکستو نشون دادم اینجوری بوست کرد.

برای دیدن عکسا برو ادامه مطلب.....

                                 قربون دستات بشم عزیزم...

                  fdzk1kw7yclr8gbkfxg.gif

             

                    bc9btmifkmajxa23yyt.gif

             

                            فدای اون نگاه کردنت بشه مامان

               ews829ao8cgjtadx1w6o.gif 

           

                  fekd8hawul8vcidl3070.gif 

                 امام حسین نگهدارت باشه عمــــــرم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ابوالفضل
30 دی 91 18:08
اوه اوه راه افتاده سینه هم میزنه