تمام هستی من امیرمحمدتمام هستی من امیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره
امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

وروجک مامانی

التماس دعا

1392/1/17 15:37
نویسنده : مامانی
443 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم ممنون از همه اونای که بهمون سر میزنن

اصلا حالم خوب نیست

دوستای عزیزم محتاج دعاتون هستم تو را خدا برای بابام دعا کنید

الان تو بیمارستان بستری هستش و محتاج دعای شما ست

سر فرصت حتما به تک تکتون سر میزنم.........

                              الــــــــــــــــــــتماس دعــــــــــا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

آتیلا جون و مامان شیما
17 فروردین 92 15:44
عزیزم خیلی ناراحت شدم...
قربونت بشم...
ایشاا... هر چ زودتر حال بابا جون خوب شه و ب صحت و سلامت برگرده خونه پیشتون...
آمین...



ممنون عزیزم انشاله خدا تمام مریضا را به حق پنج تن ال عبا شفا بده
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
17 فروردین 92 15:51
عزیز دلم خصوصی تو چک کن ...


مرسی عزیزم دل به دل راه داره منم تو این همش یاد تو وبقه دوستام بودم کاش همون قضیه بود باز قابل تحملتره .....
مامانی
17 فروردین 92 16:49
سلام عزیزم
توکلتون بخدا باشه
ما هم دعا می کنیم
بهتر باشن


ممنون عزیز دلم قربونت برم
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
17 فروردین 92 17:15
الهــــــــــی بمیرم ...
خدا خودش ارحم و الراحمینِ ...
به خودش توکل کن ...
ایشالا که خوب میشه عزیزم نگـــــــران نباش ...
بخدا خیلی ناراحت شدم...



خدا نکنه عزیزم این چه حرفی که میزنی
از خدا ممنونم که دوستی مپل تو بهم داده تا بتونم را حت باهاش درددل کنم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
17 فروردین 92 19:16
عزیزم خیلی ناراحت شدم ازته دل برای پدرعزیزت دعاکردم .امیدوارم هرچه زودتربهبودیشونوبه دست بیارن ویه پست لبریزازشادی بذاری گلم


انشااله البته با دعای شما
لیلا مامان پرنیا
17 فروردین 92 19:33
سلام دوستم خیلی ناراحت شدم امیدوارم پدر مهربونت هر چه زودتر خوب بشه اگه دعام گیرا باشه یه دل سیر برای سلامتیش دعا میکنمببوس گل پسرو


انشااله نه تنها برای پدر من برای تمام مریضا باید دعا کنیم و دست به دامن خدا بشیم
ببوس دخملی را سر فرصت حتما بهتون سر میزنم
معصومه
17 فروردین 92 23:38
سلام عزیزم..ان شاالله که زودی خوب میشن نگران نباش.
ان شاالله زودی مرخص میشه به صحت و سلامتی
الهی آمین


امین
ماماندوقلوها(حسین_حسام)
18 فروردین 92 3:25
سلام عزیز دلم وای قربونت برم من خیلی نازاحت شدم ایشالا به زودی خوب میشه


شرمنده گلم با این پیت باعث ناراحتیت شدم
مامان سارا
18 فروردین 92 13:01
چشم حتماً انشاا... حالشون خوب میشه به زودی
مامان سارا
18 فروردین 92 13:01
سلام دوستای گلم ، من تو مسابقه جشنواره نوروزی اتلیه سها شرکت کردم اگه دوست داشتین حتما لطفا به سایت زیر بروید و به کیان بی نظیر امتیاز 5 رو بدهید http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6
بهاره مامان امیرمحمد
18 فروردین 92 13:59
سلام عزیزم چطورید ؟ سال نو مبارک باشه - امیرمحمد کوچولو خوبه؟ خدا را شکر انشاءا.. همیشه همتون خوش و سلامت باشید - برای بابا هم اگر لایق باشیم خیلی دعا کردیم - امیدوارم به زودی زود حالشون خوب میشه و میان کنار شما و امیرمحمد با سلامتی و خوشبختی لذت می برید در کنار هم بودن را - ما را بی خبر نزارید حتماً بابا مرخص شدند و بهتر شدند انشاءا.. بهمون بگید که ماهم خوشحال بشیم الهیییییییییییییییی آمیننننننننننننننننننن
شیدا
19 فروردین 92 15:01
چرا عزیزم؟چیشده؟ ایشالا خدا خودش زودتر شفاشون میده.. حتما بهم خبر بده
سارا مامان آرتین
20 فروردین 92 13:36
سلام عزیزم... سال نو مبارک توکلتون بخدا باشه ما هم دعا می کنیم ایشالا روز به روز بهتر بشن امیر محمد گلمونو ببوس
مامان عبدالرحمن واویس
20 فروردین 92 16:07
سلام عزیزم ایشالا هرچه زودترحالشون خوب بشه خداوقتی یه مشکل بده خودشم راه حل میده امیدت به خداباشه
آتيلا جون و مامان شيما
21 فروردین 92 0:49
سلام عزيزم... من خيلي نگران حال آقا جون هستم... هر شب واسه بهبوديشون دعا ميكنم... حال و روز تو رو خيلي خوب درك ميكنم روزهايي ك بابام تو بيمارستان بستري بود رو خوب ب ياد دارم كه وقتي ميديدم كاري از دستم بر نمياد قطره قطره آب ميشدم... ايشاا... هر چ زودتر سالم و سلامت بر گرده خونه پيشتون... بي خبرمون نزار...
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
22 فروردین 92 17:00
سلا انشالله زودی خوب بشن...
نذر زیارت عاشورا کن انشالله زودی خوب میشه


انسالله محتاج دعاتون هستیم
مامان اتنا
23 فروردین 92 14:49
سلام عزیزم من از دوستان وبلاک وروجک ما دونفر هستم ناخواسته به وبتون اومدم .از ته دل برای سلامتی باباجونتون دعا میکنم امیدوارم پست بعدی خبر بهبودی بابایی باشه.
بهاره مامان امیرمحمد
24 فروردین 92 9:59
سلام مامان امیرمحمد- کجایید ؟ چطورید؟ چرا خبری ازتون نیست - مردیم از نگرانی و دلواپسی - باباجون مرخص شدند ؟ بهتر شدند؟ما را از نگرانی در بیارید
علامه كوچولو
28 فروردین 92 8:54
سلام شرمنده دير اومدم ودير متوجه شدم چرا ازتون خبري نيست الان حالشون چطوره؟ اللهم اشف كل مريض
مامان فنچــــــــــی
30 فروردین 92 23:48
انشاا.. حال باباتون بهتر شده باشه عزیزم با افتخار لینک شدید


ره گلم در حال بهبودی هستن گلم لینکیدمتــ
مامان دوقلوها(حســـــین_حســـــام)
2 اردیبهشت 92 1:19
سلام عزیز دلم خیلی خوشحال شدم خدا رو شکر گلم ایشالا همیشه شاد و تندرست باشن
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
3 اردیبهشت 92 2:27
عزیزدل خصوصی داری ...
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
3 اردیبهشت 92 9:58
خواهش میکنم گلم ... باشه فدات شم البته هرچند که شما استاد مائیـــــــــــــــــــــــــــد آره گل من منم رو پلاتـــــ گرفتم ...
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
3 اردیبهشت 92 10:07
http://www.niniweblog.com/upl/pesaraksheytoon/13666953491.jpg?7 اینم از عکس پلات ... به هر تعدادی که کارهات باشه کاغذش بلندتر میشه ... درضمن قیمتش هم متری حساب میشه ...
مــآمــآنــے
3 اردیبهشت 92 12:25
چرا آپ نمیکنی؟ کجایی؟ گل پسری خوبه؟
فلوریا مامان دیانا
3 اردیبهشت 92 18:51
_¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶ ____________¶¶ _____________¶ ____________¶ ___________¶ __________¶ ________¶__¶¶¶_________¶¶¶ ________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶ ______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶ _____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶ _____¶___¶_________________¶ ______¶___¶_______________¶ ______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶ _____¶___¶_¶____¶___¶___¶ ______¶______¶___¶¶¶___¶ _______¶______¶¶_____¶¶ ________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶ _________¶______________¶ ___________¶¶¶¶___________¶ _____________¶________¶____¶ _______¶¶¶___¶_________¶____¶ ______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶ ______¶______¶_______¶____¶_¶ ______¶______¶______¶_____¶¶ ______¶_______¶_____¶_____¶ ______¶_______¶¶¶¶¶¶_____ ایشاله که حال بابایی خوب خوب بشه. از روی ماهت می بوسم وروجک خاله
کلکسیونی از ایده های نو
7 اردیبهشت 92 0:09
سلام عزیزم ممنون که پیشم اومدید برای گرفتن عکسها من امتحان کردم وقتی کلیک راست میکنی گزینه سیو رو بزنید و هرجایی دلتون خواست ذخیرش کنید برای من که جواب داد
اتنا مامان نگین
8 اردیبهشت 92 11:10
بابایی چطورن؟بهتر هستن ایشالله؟ما که دعا گو شون هستیم.