تمام هستی من امیرمحمدتمام هستی من امیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره
امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

وروجک مامانی

اولـــــــین پست 92+اومدن بابایی

1391/12/30 18:28
نویسنده : مامانی
368 بازدید
اشتراک گذاری

                               عــــــزیـــــــــز دلــــــــم

           اولـــــــین عـــــــــــــــــیدزنـــــدگیت مـــبــــــــــــارکــــــــــ

  عمر مامانی تو پست قبلی گفته بودم بابایی سال تحویل پیش ما نیـســـت

       ولی صبح زنــــگ زد گـــــفت تا سال تحویل خودشو میرسونــــه

                               کـــــــــــــــه اومـــــــــــد

                                        هورااااااااااا

                            made by Laie made by Laiemade by Laie

مــــــــــا هم ی خانواده سه نفره رفتیم خونه اقـــــــاجون  دور سفره هفت ســــین

 

                                

                         سال تــــــحویل دور هم بودیــــــــم

ولی شمــــــاپســــــرکـــــ اینقدر شیطونی کردی که ما مجبور شدیم سفره را جمع کنیم

          دوستــــــــــــای نی نی وبلاگـــــــی عیدتون مبــــــارکـــــــــ

               همتون دوستـــــــ دااااااااااااارررررررررریـــــــــــــم

     

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

نگین مامان آمیتیس
1 فروردین 92 22:19
عیدتون مبارکککککککککککک


ممنون عزیز دلم عـــــــــد شما هم مبارکـــــــ
*:
نگین مامان آمیتیس
1 فروردین 92 22:20
درود به دوست خوبم و پسر وروجک و شیطونم امیر محمد جون عزیزای دلم سال نو مبارک ایشالا سال خیلی خیلیییییییی خوبی داشته باشین
مامان اراد
2 فروردین 92 10:15
فقط گوشه چشمی از نگاه خداوند برای خوشبختی کافیست ... شما را برای سال جدید به تمام نگاهش میسپارم
♥ مامان آینده ♥
2 فروردین 92 11:14
سلام عزیزم........!!!!

عیدت مبارکککککککککک

انشالله سال خوب و خوش و با برکت داشته باشید عزیزم

خوشحالم که سال تحول کنار همسرت بودی

انشالله همیشه جمعتون جمع باشه......

ممنون عزیز دلم عید شما هم مبارک >:>:

مامان عبدالرحمن
2 فروردین 92 11:43
مامانی سلام سال نو مبارک باشه
انشاالله سال پرخیروبرکتی داشته باشین
امیرمحمداینام از طرف خاله وعبدالرحمن واسه تو



***
آتيلا جون و مامان شيما
2 فروردین 92 20:47
سلام خانومي
عيدتون مبارك...
دست باباي مهربون درد نكنه كه جوجوهاشو تنها نگذاشته و اومده پيششون....
ايشاا... چ امسال چ سالهاي آينده هميشه كنار هم ب خوبي و خوشي و خوشبختي و صحت و سلامت و موفقيت و عاشقانه ترين احوالاتتون روزگار بگذرونيد...
دلتون شاد
لبتون خندون...

ممنون خاله جون عیــــــد شما هم مبــــارکـــــ

آتیلا جون و مامان شیما
3 فروردین 92 0:39
خانومی نینی گپم ولی نمیتونم وصل شم بهتون... نمیدونم چرا؟
آتیلا جون و مامان شیما
3 فروردین 92 0:44
عزیزم حذف میکنم دوباره درخواست دوستی میدم قبول کن...
اتیلا جون ومامان شیما
3 فروردین 92 0:49
آره مشکل از این وره با هیچ کس نمیتونم ارتباط داشته باشم... چ بد ... خیلی مشتاق بودم بیشتر با هم اشنا بشیم...
پويا
3 فروردین 92 1:12
سلام اميرمحمد جان سلام به خانواده خوب اميرمحمد(مامان و بابا) عيد شما مبارك ممنون كه به وبلاگم اومدين
آتیلا جون و مامان شیما
3 فروردین 92 2:02
عزیزم دارم پست جدید میزارم...
میام نی نی گپ
شروع چت رو هم میزنم واست ولی وا نمیشه صفحه ی گفتو گو...
اینم از شانس خوب ما...



مامانی من اومدم ولی از پست جدید خبری نبودااااااااااااا
مامان سبحان جون
3 فروردین 92 2:40
سلام عزیزم عید شما مبارک
برنده شن چه فایده وبشون که حذف کردن جایزه رو هم نفرستادن


جدی میگی منم شرکت کردم ولی برنده نشدم بعد که به اقای همسری گفتم گفت اونا فقط میخواستن تبلیغ کنن مسابقه بهونه هستش
شیدا
3 فروردین 92 2:51
عید امیر محمد و مامانش مبارک مامانش،پسر ٍ قند ٍ عسل شیطونی نکنه کی بکنه؟؟؟ من عکس لوگوی وب کپی کردم،چون خیلی دوسش دارم... سریع بگو راضی.. بدو،بدو
شیدا
3 فروردین 92 3:11
توام که بدتر از من خواب نداری
شیدا
3 فروردین 92 3:45
واقعیت اینه که من هنوز بلد نیستم با نی نی گپ کار کنم... اول فک میکردم شبیه یاهووئه اما نیست
آتيلا جون و مامان شيما
3 فروردین 92 7:11
ماماني ديشب اصلا خوابم نبرد و بهترين بهونه بود واسه اومدن ب خونه ي خوشگلتون...
تمام پستها تون رو خوندم...
خيلي وب قشنگي درست كردي واسه عزيزت خانومي...
دست گلت درد نكنه...
حيف كه تو صفحات آخر عكسها نشون داده نميشن...
فكر ميكنم بايد از اول آپلود بشن...
راستي واسه اين ك بابايي خيلي ميره ماموريت و نيني هاشو تنها ميزاره هم خيلي ناراحت شدم
ميدونم وقتهايي ك نيست چقدر دل تنگ ميشي و هواشو ميكني...
ولي خب ديگه زندگي با همين دلتنگي ها و عاشقونه انتظار كشيدنهاش قشنگه...
اميد وارم تا هميشه ي هميشه دستتون تو دست هم گرم گرم جا داشته باشه و خوشبخت و عاشقانه زندگي كنيد...


ممنون عزیزم دیگه باید تحمل کنیم چاری چی
♥ مامان آینده ♥
3 فروردین 92 11:30
سلام دوست گلم...!! خوبی؟! مرسی که اومدی با خوندن کامنتت خیلی خوشحال شدم.... انشالله شما هم سال خیلی خوبی داشته باشی عزیزم....
زیتب مامان فرشته آسمونی امیرعباس
3 فروردین 92 13:09
عیدت مبارک عزیز دلم ... خصوصی داری
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
3 فروردین 92 13:22
عزیزم خصوصی داری ...
♥ مامان آینده ♥
3 فروردین 92 14:04
وااااای ببین دخمل من هنوز نیومده خواستگار پیدا کرده....

آقا امیرمحمد شما باید بری تو صف...

همه جا به نوبت.....

باید بری پشت سر ِ بقیه ی خواستگارا....


خاله جون نمیشه به ما تخفیف بدی شاید مشتری شدیم
نگاری
3 فروردین 92 19:54
اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می آورد.پس نوروزت مبارک که سالت را سرشار از عشق کند. . عیدت مبارک
مامان اراد
3 فروردین 92 20:57
سلام عزیزم عیدتون مبارک عید گل پسری تونم مبارک صدسال به این سال ها ان شاالله زیر سایه ی خداوند متعال سال خوب و خوشی رو داشته باشید ممنونم از لطف و محبتتون
نسرین خاله اسما
3 فروردین 92 22:12
عیدو برا امیر محمد جون و خانواده خوبش تبریک میگم ایشاله که سالی پر برکت و پر نشاطی داشته باشین
نگاری
4 فروردین 92 0:46
درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی ،اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم.

عیدت مبارک عزیزم


عید تو هم مبارک عزیز دلم
ماماندوقلوها(حسین_حسام)
4 فروردین 92 2:10
ســــــلام عزیز دلم خوبین عیدتون مبارک من تازه با وبتون اشنا شدم از اشناییتون خوشبختم


سلام عزیزم عــــــــیـــد شما هم مبارک منم خوشخال میشم با هم ارتباط داشته باشیم


مامان کیان کوچولو
4 فروردین 92 13:52
اولین بهارت مبارک عزیزم
ماماندوقلوها(حسین_حسام)
4 فروردین 92 15:59
ســــلام عزیزم من لینکــــــ تون کردم
فلوریا مامان دیانا
5 فروردین 92 9:38
چه دعایی کنمت بهتر از این خنده ات از ته دل ، گریه ات از سر شوق ، روزگارت همه شاد ، سفره ات رنگارنگ و تنی سالم و شاد که بخندی همه عمر.
مینا مامی پویان
6 فروردین 92 2:04
عزیزم عیدتون مبارک باشه انشالله سال خوبی رو همراه امیر محمد جون و پدرش داشته باشین سالی پر از سلامتی و ارامش رو براتون ارزومندم. مامانی جون از امیر محمد خوشگل یه کوچولو بیشتر عکس بزار تا ما خاله جونی ها ذوق کنیم
بهاره
8 فروردین 92 13:10
الهی همیشه یه خونواده شاد باشید
مامان کورش
8 فروردین 92 18:42
سلام عزیزم سال نو بهتون تبریک میگم امیدوارم سال خیلی خوبی در کنار خانواده داشته باشید
مامان مهدیس و ملیسا
16 فروردین 92 19:50
سلام گلم من داشتم نظرات گذشته رو میخوندم دیدم شما نظر گذاشتید البته خیلی وقت پیشا
اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن تا بلینکمت


حتـــما عزیزم ولی ادرستو نذاشتی گلم
مامان علی
16 فروردین 92 20:31
سلام سال نو بر شما مبارک انشالله که سال خوبی در کنار پسر گلتون داشته باشین
مامان سارا
17 فروردین 92 13:12
ااااااااااااااای جون دلم ، امیر محمد گوگولی از کیان من فقط یک روز بزرگتر چه باااااااااااااااااااااااااحال لینکتون کردم دوست داشتید به ما سر بزنید
مامان سارا
17 فروردین 92 13:13
عکسا باز نشد
مامان سارا
17 فروردین 92 13:14
سلام دوستای گلم ، من تو مسابقه جشنواره نوروزی اتلیه سها شرکت کردم اگه دوست داشتین حتما لطفا به سایت زیر بروید و به کیان بی نظیر امتیاز 5 رو بدهید http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6
اتیلا جون ومامان شیما
17 فروردین 92 15:22
سلام عزیز دلم... خوبی خانومی؟ شرمندم که دیر اومدم پیشتون این چند روز اول سال رو مثل همه کمی سر شلوغ بودم... ولی خانومی خبری از پست جدید نیست...؟ من منتظر خبرهای خوبتون هستم... بوووووووووووس از روی ماه مامان و پسری خوشگل...
سارا مامان آرتین
20 فروردین 92 13:40
ایشالا همیشه در کنار هم خوش و خرم و شاد باشید چه خوب که بابای امیر محمد هم سال تحویل پیشتون بووود بازم سال نو مبارک
مامان مانی
27 فروردین 92 17:59
سلام گلم
سال نوتون مبارک
ای جانم چه پسمل نازی خدا براتون نگهش داره


ممنون عزیزم