تمام هستی من امیرمحمدتمام هستی من امیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره
امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

وروجک مامانی

♥ما اومدیییییییییییم♥

1392/2/7 16:22
نویسنده : مامانی
558 بازدید
اشتراک گذاری

     سلام سلام سلام .......

  سلام بــه پسر گـــلم

عشق من ببخشــــید ی مدت نتونستم بیــــام وبت

ی مدتی درگیر بودیم ولی قول میدم دیگه تکرار نشه......

عزیز دل مــامــانــی اصلا بـــاورم نمیشـــه٥روز دیگه  به تــــولدت بیشتر نمونده

چقدر زوووووووووود گذشت تمام اون چیزی که از این یک سال برای ما مونده

خاطراتـــــ شیرینی که با تو داشتیم....

باورم نمیشه که داره بـــزرگـــــ میشه

ی جورایی دوســــــت ندارم این روزا را از دستــــــ بدم....

ازطرفی هـم دوســــت دارم بـــــزرگ شدن و شـکوفـــــا شدنشو ببینم ...

           دلم بــــــرای ی روزای خاص بیشتر تنگ میشه

به همین دلیل سعی میکنم اون روزها را حفظ کنم  ی جورایی به هر ترتیبی که هست

یکی از ایام خاطر انگیز برای من روزهای اول تولد توئه.

روزهایی که نمیدانم این چند وقته بیشتر یادم میفتن

تو اون روزها خیلی چیزها با هم فرق میکرد

واون روزا شروعی بود برای بودن در کنارتو ............

عاشقتم عشق مامانی

حالـــــا بــــــــریم سراغ عکس فسقــــــلی

عشق من برای بدرقه رفته بود راه اهن

فــــداااااااااات

امیر محمدو عزیزش

بداخلـــــــاق

فسقل و دایی جـــــونش

مامانـــــی بــــــا عشقـــــش

ایــــنم ی عکس از بابایی و امیر محمد وقتی 5ماهت بود..

عــــــــــزی دلم نزدیک بــــود یادم بره تـــم تولدت زنبوری انـــــتخاب شد

تــــــــــاپســت بعــــــدی بـــــای Balloons

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان دوقلوها(حسین-حسام)
7 اردیبهشت 92 16:38
سلام عزیز دلم خوبی امیر محمد جونم خوبه الهی فداش شم واسه خودش یه مردی شده چه رود میگذره این روز های کودکی
مامانی گل پسر نازت رو ببوس
پیشاپیش تولدتم مبارک نازنینم ایشالا 10000000ساله شی

سلام عزیزم به لطف شما همگی خوبیم ...
خدا نکنه عزیزم...
اره گلم واقعا بسرعت برق داره میگذره وتنها لحظات شیرین با این وروجکوتویادمون میمونه





مامان فائزه
7 اردیبهشت 92 17:44
سلام گلم تو وبلاگ http://ninihaye91.rozblog.com برو بعد همه ی چیزهایی که تو وبلاگ نوشتم و بخون البته اونهایی که مربوط به وبلاگ میشه بعد عضو شو و همه فیلد هارو پر کن بعد من باید تاییدت کنم و بعد میتونی بری تو انجمن و فعالییت کنی کس پسرت و بذاری تو انجمن ... اگه مشگلی بود تو سایت جدید تو بخش چت باکس برام بگو ... مرسی
علامه کوچولو
7 اردیبهشت 92 20:39
سلاااااااااااااااااام تولدگل پسرت پیشاپیش مبارک
زينب مامان فرشته اسموني اميرعباس
7 اردیبهشت 92 20:49
سلام عزيزم ماشالله خيلي ناز شده
آتيلا جون و مامان شيما
7 اردیبهشت 92 21:53
الهي بگردم عسيس دلم داره آقا ميشه... ماماني چ زود گذشت...!؟ ايشاا... ساليان سال به همين خوبي و خوشي بگذره... ايشاا... آقا فسقلي دوماد شه و ادامه ي داستان... عكسها هم همگي خيلي خوشملن... ايشاا... سايه ي هود گلت و آقاي پدر معربون هميشه بالا سر عزيزتون باشه... عزيز جون و خان دايي و بقيه هم همه شاد و لبشون خندون ايشاا...
شیدا
7 اردیبهشت 92 22:00
واااااااااااای چقدر بزرگ شده این فسقلی از بس مردم مرض دارن،رفتم یه وب دیدم،همش پستای من بود مردم خیلی نفهمن رمز خصوصی داری
سارا مامان آرتین
8 اردیبهشت 92 0:59
ایشالا به سلامتی خداروشکر که این فسقلی ها کنارمون هستن و با وجود اونها دنیا رو یه جور دیگه تجربه میکنیم امیر محمد خوشکل خاله پیشاپیش تولدت مبارک ایشالا 120 ساله باشی منتظر عکسهای تولدت هستیم
مامان عبدالرحمن واویس
8 اردیبهشت 92 6:57
سلام دوست خوبم خیلی وقته منتظرتون بودیم خداروشکرکه اومدین.... پسرکم چه عکسای نازی انداختین ...انساالله که همیشه شادشادباشی عزیزم
اتنا مامان نگین
8 اردیبهشت 92 11:09
تولدت مبارک عزیزم هورااااااااااااا مامانی ایشالله همیشه همیشه شاد وسلامت باشید کنار هم


ممنون عــــــزیم
آتیلا جون و مامان شیما
9 اردیبهشت 92 0:49
سلام عزیزم... خانوم صفحه بالا نمیاد...
♥ مامان آینده ♥
9 اردیبهشت 92 1:38
سلام عزیزم خوبی!؟

ممنونم که به دیدنم میای....

بعـــــله تا چشم به هم بزنی روزا میگذرن...

انتظار خیلی سخته و وقتی منتظر چیزی هستی زمان به کندی میگذره...

اما حیف که وقتی به آرزوت رسیدی زمان تند و تند و تند میگذره

و از روزهای شیرین جز خاطراتی باقی نمیمونه....

انشالله همیشه خاطرات خوب و خوش داشته باشی کنار پسر و همسر مهربونت....


ممنون بابـــت دعای قشنگـت
♥ مامان آینده ♥
9 اردیبهشت 92 1:39
تولد گل پسری پیشاپیش مبارک.....

منتظر عکسای تولد هستیم....


ممنون عــــــزیزم
مامان حمید کوچولو
9 اردیبهشت 92 15:02
سلام مامانی مرسی که به وبلاگ ما سرزدی



راستش مابیشتر هم استانی هستیم تا همشهری.بازم بهتون سرمیزنم.

از طرف من امیرمحمد جون رو ببوس






مامان عبدالرحمن واویس
9 اردیبهشت 92 17:05
مامانی پیشاپیش روزت مبارک


ممنون عزیزم و همچنین شمـا
مامام دوقلوها (حسین-حسام)
10 اردیبهشت 92 2:55
عزیز دلم قربونت برم من تولدت پیشاپیش مبارک فدات بشم من مهربونم


خدا نکنه خاله ی مهربون
علامه كوچولو
10 اردیبهشت 92 9:11
جبرئیل آمده بود .. علی و جمله ملائک بودند .. و محمد، عرق وحی به پیشانی داشت .. و خدا داشت ترنم می‌کرد !! در میان سخنانش، غزلی نغز سرود ... نام آن شعر نکو ، "حضرت زهرا" بود! ******************** سلام بانو! عيدت و روزت مبارك
فلوریا مامان دیانا
10 اردیبهشت 92 9:31
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه “مادر” است زیباترین خطاب “مادر جان” است “مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید **روز مادر مبارک**
لیلا مامان پرنیا
10 اردیبهشت 92 19:37
کیست مادر؟ نقشه ایجاد ما کیست مادر؟ بانی بنیاد ما قلب او سرچشمه امید هاست سینه او مشرق خورشیدهاست دوست عزیزم روز مادر پیشاپیش مبارک
سارا مامان آرتین
11 اردیبهشت 92 1:13
مامانی روزت مبارک


[ماچ]
نگاری
11 اردیبهشت 92 1:20
روزت مبارک


و همچنین روز شما مامان مهربـون ]
مامانی درسا
11 اردیبهشت 92 2:15
عزیزم تولدت هزاران بار مبارک ....... همیشه سلامت و شاد باشی


مرسی گــــلم
مامان بهاره مامان امیرمحمد
11 اردیبهشت 92 9:41
مادر، تو کتاب همیشه گشوده ایثاری. تو در مزرعه زندگی مان بذر سپیده و مهر می کاری. تو چون آسمان زلالی و چون باران بخشنده. مادر قامت تو قیامت عشق است. ای سرافرازترین سر و سایه گستر زندگی ام. در وصف تو، کلمات عقیمند و واژگان محدود. ای خوب ترین، ای رئوف ترین سرچشمه مهربانی ها، ای ساکن کوی مهتاب، ای آب و آیینه و آفتاب، نام بلندت جاودان و کتاب وجودت به شیرازه امن و امان خداوندی استوار و تلاش بی شائبه ات در بارگاه الهی پذیرفته باد. دوست عزیزم روزت مبارک [ماچ
مامان سونیا
11 اردیبهشت 92 12:37
'``````````✬ '✧ `✬
`````````` ♜=♜=♜
``````` ` {_♥_✿_♥_}
'``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩
````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖
```{==================}
```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿}
`` {===================}
``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_}

تولدت مبارک

دست درد نکنه عزیزم
مامان سونیا
11 اردیبهشت 92 12:39
طلایی ترین روزها
ارزانی نگاه مهربانت
وهزارگل مریم پیشکش قلب باصفایت
روزت مبارک مامان مهربون


ممنون مامان مهربون روز شما هم مبـــــارکــــ
zahra
24 اردیبهشت 92 0:51
salam azizam.. ey jan kheiliiii shirino bamazast khoda hefzesh kone
مامان بهاره مامان امیرمحمد
18 تیر 92 11:00
عزیزم فدات بشم چه عکسهای خوشگلی با نمک خاله انشاءا.. همیشه شاد و سلامت باشی خیلی جیگری بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس