تمام هستی من امیرمحمدتمام هستی من امیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره
امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

وروجک مامانی

یادداشتهای مامانی

1391/12/27 23:49
نویسنده : مامانی
309 بازدید
اشتراک گذاری

 

خدایــــــاخیلی ســـــخت وقتی که بری تو یه جمع همش ازت ببرسن هنوز نی نی نداری جواب نه بدی دلیلشو ازت ببرسن نتونی جواب بدی !

خـــــــداجونم خیلی سخت که ببینی که کسای که زودتر  ازمن یا کوچکتر از من هستند نی نی دارن دست من خالی باشه!

خدایــــــا خیلی سخته که فامیل بهت بگن بچه دارنمیشی!

خـــداجونم سخت تراز همه اونا اینکه اینقدر گریه میکنم باهات حرف ودرد دل میکنم بازم دستام خالی !

خـــداجونم من روی کمکت حساب کردم بس ناامیدم نکن !

خـــدایا ۱۲امام و بی بی رقیه وحضرت فاطمه وزینت واسطه میزارم توروبه حق اینها بهم یه نی نی سالم صالح زیبا بهم بده امین یا رب العالمین!

خـــداجونم کم کسای واسطه نذاشتم واینم میدونم که بنده خوبی واست نبودم ولی تو خواستی که من اینجا باشم بس هیچ وقت دستمو رها نکن وبه صلاحم باشه که بهم میدی نی نی رو خداجونم کمکم کن عاشقانه دوست دارم ومی دونم شاید تا حالا به صلاحم نبوده!

پ.نوشت:

عزیز دلم این دعاها ودرددلای مامانی بود زمــــانی که خدای مهربون تو را بهم نداده بود.

خـــــــــــدا جونــــــــم ممنون که منو قابل دونستی ی دونه از فرشتهای نازتو بهم دادی

خــــــدا جونمـــــ قـول میدم به نحو احسن از فرشتی نـــــــازت مراقبتـــــ کنم

                  قـــــــــــــــــــــــــربون بـــــــــــــزرگیت برم

              خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــداجــــــــــــــــــــــــون

                                          Balloons

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
28 اسفند 91 2:42
قــــــــــربون خودت و دل مهربووووووووووونت مهربون مـــــــــن ...



خدا نکنه عزیز دلم};-h
لی لی
28 اسفند 91 23:58
سلام عزیزم خدا رو شکر که دعاهان به استجابت رسید ایشالا همه منتظران نی نی به آرزوشون برسن و یه میوه عشق ناز مثه امیر محمد عزیزم قسمتشون بشه خدا حفظ کنه این گل پسر براتون مامان جونی
بهاره
29 اسفند 91 1:39
خدا برات نگه داره نی نی گلت و سال خوبی داشته باشی
مامان سارا
17 فروردین 92 13:15
خیلی باحال بود
نرگس مامان باران
26 فروردین 92 17:54
سلام عزیزم دخمل من باران مظفری تو جشنواره عکس آتلیه سهاشرکت کرده ممنون میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه بروید و امتیاز 5 رو بهش بدید خیلی وقتتون رو نمیگیره با تشکر
سجاد
1 اردیبهشت 92 23:40
سلام با کلیپی از نماز خوندن سجاد کوچولو آپممممممممم منتظرتونیم