تمام هستی من امیرمحمدتمام هستی من امیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره
امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

وروجک مامانی

ی پست همینجوری

1391/12/28 15:21
نویسنده : مامانی
370 بازدید
اشتراک گذاری

عـــزیـــز دلم هنوز دوربین درست نشد جند تا عکس همینجوری براتـــــ گذاشتـــــم

 عـــــــــشقم

                      بخورم لپـتووووووووووو

                    

                              بوووووووووووووس

                 

                          بخــــــورمتـــــ

                    03600000  عـــــــــــاشقــــــــــــتــــــــــم گلمـــــــــــ03600000

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
28 اسفند 91 2:41
فدای خودت و عکس های نازت ....


ممنون عــــزیـــز دلم****
معصومه
28 اسفند 91 11:05
خدا یا زمان در گذر است
و مخلوقات در تغییر
و سال جدید در شرف حلول
و به ناچار 
تغییر تغییر تغییر
پس برایت ارزومندم که زندگیت به بهترینها تغییر کند. . . .
عید پیشاپیش مبارک عجیجممممم





ممنون گلـــــــــم عیــــــد شما هم مبارک


لیلا مامان پرنیا
28 اسفند 91 16:35
چند روز دیگه بهار میاد و همه‌چیز رو تازه می‌کنه، سال رو، ماه رو، روزها رو، هوا رو، طبیعت رو، ولی فقط یک چیز کهنه میشه که به همه اون تاز‌گی می‌ارزه، «دوستیمونه نوروز مبارک
مــآمــآنــے
28 اسفند 91 16:47
خدا حفظش کنه
مــآمــآنــے
29 اسفند 91 9:42
ممنون عزیزم مواظبش هستم
مهشید
2 فروردین 92 20:42
هزار ماشاالله به این کوچولوی ناز نازی
خدا حفظش کنه
با افتخار لینکت کردم عزیزدلم



مرشی خاله ماهم لینکیدیمتـــــ


مهسا (مامان آینده ی یه دخملی♥)
10 فروردین 92 13:48
ای جوونم چقدر ناازی خدا حفظت کنه
نرگس مامان باران
18 فروردین 92 12:03
سلام عزیزم سال نو مبارک دختر من باران مظفری تو مسابقه جشنواره اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبلاگمون بیایی و به لینک مستقیم آتلیه برید و امتیاز 5 رو بدهید یادتون نره قول میدم چند لحظه بیشتر وقتتون رو نگیره http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6
ناهید(مامان امیرحسین)
2 شهریور 92 11:31
عزیزم اینارو با کدوم نرم افزار درست کردی؟


عزیزم خــود این کارو نکردم نمـیدونم...