تمام هستی من امیرمحمدتمام هستی من امیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره
امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

وروجک مامانی

اولین عیـــــــــدی پسرکم

1391/12/26 1:12
نویسنده : مامانی
283 بازدید
اشتراک گذاری

                                  سلام امیر محمدم

عزیز دلم بابایی از ماموریت که اومد روزای اول کلی سرم شلوغ بود نتونستم بیام نی نی وبلاگــــــ چون کلی کار داشتم

عشق مامانی با بابایی رفتیم خرید و خرید عیدتو انجام دادیم دوباره عکساشو میذارم

عزیز دلم اولین عیدیتو آقا جون و عزیز برات اوردن خونمون 100تومن پول بود که دادن دستشون درد نکنه .........

اولین ماهی که برات خریدم ماهی گلی سفره هفت سین بوده نو تاریخ 21/12/91بود.

پ.نوشت:این دنیا قشنگه ولـــی قشــنگتر اینه که با تو باشم عزیزم ....

                            تـــــــورابغـــــل میگیرم گـــلکم

     دســـتاتو لمس میکنــم میگم عزیز دلــــم دوست دارمـــــــــ.. 

04900000 عزیزدلــــم دوستتدارم زیادددددددددددد18900000

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

علامه كوچولو
22 اسفند 91 9:37
سلام عزيزم ماهي گلي كوچولوت مبارك سال خوبي داشته باشي انشاءالله
سارا مامان آرتین
22 اسفند 91 9:49
اولین ماهی قرمزت مبارک عزیز خالههههههههه
لیلا مامان پرنیا
22 اسفند 91 20:18
مبارکه عیدیت عسلم
مامان عبدالرحمن
23 اسفند 91 18:07
سلام مامانی پسرنازی داری واسش اسپنددودکن
به وبلاگ منم سربزن من لینکت میکنم خوشحال میشم لینکم کنی


سلام عـزیـزم ادرس نذاشتی گلم [hr[]

معصومه
23 اسفند 91 21:16
سلام عزیزم..به به عیدی.. دستشون درد نکنه..عیدیت مبارک خاله جون راسی عزیزم آی لاوی یو توو...
شیدا
23 اسفند 91 21:29
ممنون از لطفت عیدت مباااااااااارک امیر علی خاله
شیدا
23 اسفند 91 21:30
ممنون از لطفت عزیزم عیدت مباااااااررررررک عزیز خاله
بابابزرک ارسطو
26 اسفند 91 9:44
سلام سلام به امیر محمد گل وگلاب عزیز وسلام و درود به بابا ومامان این دسته گل ممنون که وب ما را لینک کردید ولی کاش آدرس وبلاگتون را گذاشته بودید تا ما نیز لینک میکردیم ولی آدرستان درست نبود!!
الناز
26 اسفند 91 12:59
سلاااااااام ناززززززززی چه پسمل ناززززززززی خدا حفظش کنه اولین ماهی قرمز عیدمبارکت باشه ناناسییی