تمام هستی من امیرمحمدتمام هستی من امیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره
امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

وروجک مامانی

خـــــــــــــــداونـدا

1391/12/24 1:58
نویسنده : مامانی
295 بازدید
اشتراک گذاری

         خداونــدا تو میدانی که من دلواپـــــس فردای خود هســـــتم

                        مبـــاداگم کنــم راه قشــــنگ ارزوهــــارا

                           مبـــادا گم کنــم اهدافـــــ زیبــــا را

                      مبـــادا جا بمانــم از قطــــار موهبتهایتــــــ

                                  مــرا تنها تو نگـــذاری

                             کــه من تنـــهاتریـــن تنـــهام

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان امیرعلی (پسرک شیطون)
24 اسفند 91 2:10
گلم شرمندتم بخدا بازم لپ تابمون خراب شده برات ی متن خصوصی میزارم خبرش و بهم بده...
دوستتون دارم زیاااااااد الان با گوشی اوندم فردا لپ تاب اماده میشه...


ماهم دوستون داریـــــــــــــــم خاله جون
مامان امیرعلی (پسرک شیطون)
24 اسفند 91 2:13
گلم تایید نکن...
♥ مامان آینده ♥
24 اسفند 91 10:11
سلام عزیز دلم خوبی؟! پسر گلت خوبه؟!! خیلی قشنگ بود............. انشالله که خدای مهربون هیچوقت ما رو تنها نذاره..........
♥ مامان آینده ♥
24 اسفند 91 15:49
عزیزم ممنونم که اومدی.....

خیلی خوش به حال آقایون میشه وقتی از سرکار میان

خانومشونو نی نی شون میرن استقبالش و خیلی زود

خستگیشو در میکنن...


اره واقعا گاهی وقتا که کار دارم نمیتونم برم میاد میگه چرا نیومدی
مــآمــآنــے
24 اسفند 91 17:59
ای جونم کادوی ولنتاین بز باشه چه حالی میده آدرس اون سایته که عکس نی نی رو میده رو زیر خود عکسه نوشته http://www.makemebabies.com/ امحان کن ببینم نی نی چه شکلی در میاد
نرگسی
25 اسفند 91 1:04
سلام مرسی که اومدین پیشم ..
مــآمــآنــے
25 اسفند 91 13:43
حتما امتحان کن ببینیم چه شکلی میشه
ولی میدونی!
همه رو مثل هم میده تقریبا!
مطمئنا امیر محمد خوشگلتره


راستی
وقتی نظر میدی
آدرستو اشتباه گذاشتی
یعنی http://
و یه چیزیش کمه که لینکت و نمیاره
درستش کن


ممنون مامانی نظر لطفتــــ

آتیلا جون و مامان شیما
25 اسفند 91 15:50
سلام مادر خانومی مهربون خیلی خوشحالم کردی با اومدنت عزیزم... اول از همه ماشاا... خدا حفظ کنه پسرت رو که خیلی خیلی ماهه... دوم اینکه وبلاگ خیل قشنگی واسه عزیزت درست کردی،خیلی با صلیقه ست... دست گلت درد نکنه... سوم اینکه عزیزم عکسهای جشن دندونی نشون میده... شاید اون موقع ی مشکلی پیش اومده بوده... از روی ماه خوشجیل من
نگین مامان آمیتیس
26 اسفند 91 1:20
درود به مامانی عزیزو پسر خوشگلش مرسی که به وبلاگ آمیتیس اومدین و خوش حالمون کردین اون پستی که شما اومدین خیلی قدیمیه و من نمیدونم چرا برای شما پست های جدید وبلاگش باز نشده البته خیلی خوش حال شدم چون اون پست رو هیچ کدوم دوست جونی هام نخونده بودن و منم تا چند وقت خیلیی ناراحت بودم و کسی نبود دلداریم بده به هر حال مرسی مرسیییییی بوسسسسس
نگین مامان آمیتیس
26 اسفند 91 1:21
دوستم هیچ وقت تنها نیستی همیشه خداون با تو هست و اگه قابل بدونی منم دوستت همیشه هستممممممم


خــــــــــــــیلی ممنون عزیزم منم امیدوارم





*:
یاسمن مامان الیسا
26 اسفند 91 8:07
مامانی امیر محمد جان شما هم شال بسیار خوبی داشته باشید . امیدوارم بهترین لحظات زندگیتون را د رکنار امیر محمد جون سپری نمائید.
مامان اراد
26 اسفند 91 9:45
قربون تو بشم که اینقدر با مهر و محبتی فداتشم فدای خودتو این گل پسرخوشگلو خواستنیت شم خیلی دوستدارم چشم اسم وبلاگمم عوض میکنم هرچی شما بگید میذارم با افتخارم لینکت میکنم که ایشالا پسرامون باهم مثل خودمون دوستای جون جونی بشند.نظر لطفتون بوده هرچی نظر دادید.راستی عزیزم از خودت عکس نذاشتی چرا؟یه عکس بذار ببینم مامانی امیر محمدم چه شکلیه خصوصی بذار رمزشو بده ببینم .امیر خوشگله ی ما رو هم حسابی ببوسسسسسسسسسسسسس
مامان فائزه
26 اسفند 91 13:15
سلام ... ببخشید پیغامتون رو دیر دیدم تو نی نی های 91 ... قالب تقویم رو با فتوشاپ همشو خودم درست کردم همه ی ایکوناشم از گوگل سرچ پیدا کردم ... بازم شرمنده دیر دیدم ... خوشحال میشم به وب دخمل من سر بزنید اگر مایل به تبادل لینک هستیذ بهم خبر بدید ماشاالله پسر خیلی نازی دارید خدا براتون حفظش کنه .... نامدار بشه
بهاره
26 اسفند 91 13:38
سلام عزیزم مرسی که اومدی پیشم و لینکم کردی لینکی واای چه پسر خوشگلی خدا نگهش داره براتون
مامان امیــــــرعلی ( پســـرکــــ شیطــــون)
27 اسفند 91 2:35
ســــلام مامانی ؛
بالاخـــــــــــره بعد از مدتـــهای لپ تاب مون درستــــ شد ...
از این به بعد زود زود میــــــــــام پیشتــــ ...
:
:
::*::
علامه كوچولو
27 اسفند 91 8:10
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهرياري برقرار و بر دوام سال خرم، فال نيكو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقي، تخت عالي، بخت رام سال نو مبارك
فلوریا مامان دیانا
27 اسفند 91 10:32
با ارزوی 12 ماه شادی
52 هفته خنده
365 روز سلامتی
8760ساعت عشق
525600دقیقه برکت
315300ثانیه دوستی
سال نو پیشاپیش مبارک


@};


ممنمون عزیزیم عید شما هم پسشاپیش مبارک


مامان فائزه
27 اسفند 91 12:48
اره گلم هر جا سوال داشتی بپرس تا کمکت کنم امیدوارم بتونم ...


ممن.ن مامان گلی-@}