تمام هستی من امیرمحمدتمام هستی من امیرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

وروجک مامانی

دیگ با چه رویی بنویسم آخه؟!!!!ی خبر خوووووووووووب

1393/9/19 11:10
نویسنده : مامانی
1,179 بازدید
اشتراک گذاری

سه سالگی عشقم گذشت و چیزی ننوشتم..

روز جهانی کودک گذشته و چیزی ننوشتم...

عید فطرو قربان و غدیر گذشت و چیزی ننوشتم..

روزهایی ک گذشت شاید خیلی نمیشد بیام اینجا والبته همه دلایلش کارو مشغله کار نبود...

بهم حق بدید گاهی وقتا آدم حوصله خودش را هم نداره چ برسه ب وبلاگچشمک

این روزها من و امیر محمد روزهای متفاوتی را تجربه میکنیم.همه چیزمون ب نوعی تغییر کرده.

عادت غذایمون.مدل تلوزیون دیدنمون.نوع بازیهامون و حتی کنار اومدنمون با همدیگه

انگار تغییرات فصلی اثرش رو خیلی آشکار روی ما هم گذاشته...

پسرک بزرگترو شلوغتر شده و خرابکاریهاش همچنان ادامه داره

خیلی دوستداره باهاش بازی های پر تحرک انجام بدم.گاهی وقتا من دیگ میبرم ولی اون همچنان بالاوپایین میپره و جیغ و داد میکنه.

ب ماشین بازی بیشتر از قبل علاقه داره

خلاصه این روزها با موارد جدید روبرو هستیم و همه چیزمون تغییر کرده.

خوب حالا نوبت خبر خوووووووووووبه تشویقتشویقتشویق

یه وروجک دیگ داره به زندگی ما اضافه میشه

واقعا نمیدونم چی بگم

فقط خدا را شکر میکنم ک ی بار دیگ منو لایق دونست و یکی از فرشته های مهربونشو بمن داد

دوستوووووووووون دارم هواااااااارتاااااااا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)