تمام هستی من امیرمحمدتمام هستی من امیرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره
امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

وروجک مامانی

پــــدر

1393/9/23 10:57
نویسنده : مامانی
1,399 بازدید
اشتراک گذاری

پدر که باشی با تمام سختی ها و مشقته های روزگار

با دیدن غم فرزندت میگویی:نگران نباش درست میشود

خیالت تخت من پشتت هستم

پدر که باشی..

سردت میشود و کت بر شانه فرزندت می اندازی.

چهره ات خشن میشود و دلت دریایی...آرام نمیگیری تا تکه نانی نیاوری؟

پدر که باشی

عصا میخواهی ولی نمیگویی

هر روز خم تر از دیروز..جلوی اینه تمرین محکم ایستادن میکنی ..

پدر که باشی

در کتابی جای نداری و هیچ چیز زیر پایت نیست

بی منت از این غریبگی هایت میگذری تا پدر باشی

پشت خنده هایت فقط سکوت میکنی

پدر که باشی

به جرم پدر بودنت خکم همیشه دویدن برایت میبرند...

بی اعتراض به حکم فقط میدوی

بی رسیدنها میدوی ودر تنهایت نفسی تازه میکنی ..

پدر که باشی 

در بهشتی که زیر پای تو نیست باز هم دلهرهایت را مرور میکنی ...

پدر که باشی

پیر نمیشوی ولی بی خبر تمام میشوی

پدر که باشی

فقط پدری...همیـــــن وتــــــــــمــــــــام ....

عمـــر بابایی

نفسم

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامانی
23 آذر 93 14:08
سلام عزیزم خوشحالم از اشناییتون و ممنون از لطفتون با افتخار شما رو لینک میکنیم
مامانی
پاسخ
منم همینطور شما هم لینکید
مامانی
23 آذر 93 14:09
لحظه های پدرو پسری همیشه زیباست خدا هردوشونو براتون حفظ کنه
مامانی
پاسخ
قربونت بر من ممنون گلم
مامان زهرا
23 آذر 93 15:24
سلام چرا که نه خوشحال میشم
مامانی
پاسخ
پس با افتخار لینکی
آنا
23 آذر 93 19:36
سلام عزیزم ممنون به وبم سرزدی ..لینکتون میکنم ...درخواست دوستی منو تایید میکنید ؟
مامانی
پاسخ
خواهش میکنم گلم شماهم لینکید بله با افتخار
طاق بستان/بیستون/تکیه معاون الملک
27 آذر 93 23:09
دو قدم مانده به یلدا به شبی خاطره انگیز و بلند به سپیدی به زمستان و اناری که دلش قصه یک رنگی ست یلدای دلتان شاد و پر نور باد kermanshah29.blogfa.com (وبلاگ کرمانشـاه گهواره تمـدن) kermanshah39.blogfa.com (وبلاگ اخبار کلانشهر کرمانشـاه) kermanshahan20.blogfa.com (وبلاگ دیدنیهای کرمانشاهان)
مامان کیمیا
30 آذر 93 13:18
سلام کیمیا تو مسابقه نی نی وبلاگ شرکت کرده ممنون میشم اگه عدد47 رو به 1000891010 پیامک بزنین.ممنون از لطفتون
مامانی
پاسخ
سلااااااااااااام باشه خانومی حتما
کوثر
8 دی 93 20:04
___♥♥♥ __♥♥_♥♥آپم _♥♥___♥♥آپم _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥آپم _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥آپم _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥آپم __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥آپم ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥آپم ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥آپم ____♥♥___♥♥__♥♥آپم ___♥___________♥آپم __♥_____________♥آپم _♥_____♥___♥____♥آپم _♥___///___@__\\__♥آپم _♥___\\\______///__♥آپم ___♥______W____♥آپم _____♥♥_____♥♥آپم _______♥♥♥♥♥آپم سلام اسم من کوثر هست خواهر وبرادر ندارم ولی وقتی چهره کودک شما را میبینم حس میکنم ابجی وبرادر منه راستی اگه دوست داشتید بیایید تبادل لینک کنیم خوشحال میشم
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم خواااااااااهش میکنم حتما بهت سر میزنم گلم