تمام هستی من امیرمحمدتمام هستی من امیرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

وروجک مامانی

♥عکسنامه♥

1392/6/13 22:22
نویسنده : مامانی
1,290 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــلاااااااام دردونه ی مامان .....

بلاخره بعد از چــــند مـاه اومدم تــــــا وبلاگـــتو اپـــ کنم...

اخه خیلی وقت ک حوصــــله این کـــارا نداشتـــم...

ولـــی دیگه قــــول میــــــدم تـــــکرا نشه...

smilies1

 

عشـــــــقم....

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

عـااااااااا شق این عکستــــم...

فـــــدا دستای کوچولوتـــ

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

بـــــــا این عکست تپولوووووی مـــن

فــــداااااتــــ

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

خارجکی مــــــن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

جدا کننده متن, جدا کننده متن جدید, جدا کننده متن زیبا, انواع جدا کننده متن, عکس جدا کننده متن

بقیشو دوبار برات میذارم.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

حامی
13 شهریور 92 23:45
خوشحال میشیم خاله جاااان ما لینکتون میکنیم خاله جون


شما هم با افتخار لینک شدید......
سارا مامان آرتین
14 شهریور 92 1:32
ماشاتلا به این گل پسر

خوب کاری کردی مامانی دلمون تنگ شده بود حسابی

ماهـــــم دلمون براتون تنگ شده بود....

دوستون داریم هوارتااا



فلوریا مامان دیانا
14 شهریور 92 12:31
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
وای چه جیگری شدی وروجک
اونجا بودم حسابی لپتو می کشیدم
دوست دارم نه یکی نه دوتا بلکه هزار هزار تاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


سلااااااااااام خاله جون......
تــــازه عکسای جدیدمو ندیدی....
ماهم شمــــا را دوستـــداریـــــم هوااااااااااااااااااارتااااااااااا
مامان بهاره مامان امیرمحمد
16 شهریور 92 10:53
وای چه عکسهای قنشگی خاله فدات بشه عزیزم عسکهای نوزادی چقدر قشنگ و با احساسه من که خیلی دلم تنگ میشه برای اون روزهای لذت بخش که تا این لحظه ادامه داره از طرف من یک بوس آبدار از لپ خوشگلت


آره واقعا خیلی زود داره میگذره منم وقتی عسای بچگیشو نگاه میکنم خیلی دلم برای اون روزا تنگ میشه
خدا نکنه خالــــــه جون
آتيلا جون و مامان شيما
17 شهریور 92 11:56
وااااي ماماني پسري عجب عسلي شده تو مدت... ماشاا.. ماشا... ماشاا... خيلي خوشحال شدم ديدمش ... بووووووووووووووس...💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋💋
ناهید(مامان امیرحسین)
3 مهر 92 7:24
هزارماشالله چه تپل و مپله
مهشید
8 مهر 92 20:15
جیگر توپولی خاله


zahra
9 مهر 92 17:03
اــی جاااانم چه وروجکیه خیلی بامزه و نمکیه موشی