تمام هستی من امیرمحمدتمام هستی من امیرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

وروجک مامانی

مساااااابقه وبلاااگی

1392/4/20 12:10
نویسنده : مامانی
1,326 بازدید
اشتراک گذاری

سلـــام عــــزیـــــز دلم ما بــه ی مسابقه دعوت شدیـــــم

از طرف زینبــــ جون مامان امیر علی (پسرک شـیــطون)

واما سوالهی مسابقه:

1.بـــزرگتــــریـــن تـــــرس تــــو زنـــدگیت چیـــه؟

راضـی نبودن خــــدا از کارهای کــه انــــجام میدمniniweblog.com

٢.اگـــه٢٤ ســاعت نامـریی بشــی چــکار میکنی؟

اگه بشه رفت اون دنیـــا مــیرم بـــــه بابام سر میزنم

ی دل سیر بغــــلش میکنم دلـــــم براش تـنگ شــده.

٣.اگــه غـــــول چــــراغ جادو توانــایی بـــرآورده کردن ٥الی١٢حرف راداشــــته باشـه چی؟

زنـــــده شدن پـــــدرمsmile emoticon kolobok

٤.از میان اســـب‚پلنگ‚عقــــاب کدومو دوســـــت داری؟

اســـــــــــب

اسب پیدا نکرد فامیلاشونا گذاشتم

٥.کارتون مرد عـلاقه کودکــــیت چــیه؟

تــــــام وجری و پــــت و مــــت

٦.در پختن کدوم غذا مهارت نداری؟

کوفته تبریزی چون همیـــــــسه وا مــیره.

٧.اولـــــین واکنــش موقــع عصـــبانیت چـــیه؟

خــــود خوری کــــردن

٨.با مـرغ اورانیوم دریـــا وخستـــه ی جمــله بســـاز؟

حـــــالـــــا بــعداHeart Smile

٩.دوبــیت شعــــری ک خیـــلی دوستـــــداری؟

زتـــــــمام بودنــــیهــــا تــــو یکــــی از آن مــــن بـــــاش

١٠.اگـه بخـــــوای بــا تونـــــل زمـــان یــــه روز زندگـــیت در گــذشته و آیـــنده ســـفر کـــنی کجـــاست؟

گذسته به تمام لحظه های ک با پـــدرم خاطر داشتم و دارم...

آینده موفقیت آقــــا پسرم

١١.چـــه رنـــــگی هستــــی؟

قـــــــرمز چون خیلی انرژی داره....Hippie

١٢.اگـــه بخوای از ایـــران بــــــری کدو کشور روانتخابـــ میــکنی؟

نــــــــروژ و کـــــــانـــــادا

١٣.بــــهترینsms inboxچیه؟

من دارم میام(از طرف همسری)

14.اگه قرارباشه 3 نفرو به این مسابقه دعوت کنی چه کسانی هستند؟

همسرم مادرم و برادرم

15.کسی را که دوستداری ملاقات کنی؟

دوست عزیزم لیلا از شیراز

16.اگه قرار بود ی لغت و از زندگیت حذف کنی اون چی بود؟

کاااااااااااااشکی

17.اگه بخوای اسم دیگه ای برای وبلاگت انتخاب کنی؟

نفسم امیر محمد

18.خصوصیت اخلاقی؟

تقریبا شاد پرانرژی بییییییییییییی نهایت صبور

19.کاشکی؟

بابام زنده بود


حالا باید 3 نفر رو دعوت کنیم به ادامه مسابقه:

١.منتظران مسافر کوچولو(مامان بهار)

2.نی نی فسقل نیومده ی ما

3.عزیز دلم نفرسوم یادم رفته کی بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (28)

مهشید
21 تیر 92 15:57

خدا رحمت کنه باباجونتو


ممنون عزیزم ..
یک عاشقانه آرام
22 تیر 92 9:31
سلام دوست مهربونمممممممممممممممم رمزو براتون خصوصی میذارم.آخرین نظراتتونو چک کنید
مامان بهاره مامان امیرمحمد
22 تیر 92 10:36
سلام مامان امیرمحمد تپلی و قشنگی - حالتون خوبه خدا را شکر ؟ یک سوال فنی جواب سوالها را در وب خودم بزارم یا وب شما ؟؟ یک بوس آبدار از امیرمحمدمون از طرف امیرمحمدمون بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس


اگه زحمتی نیست هر دوتاش
نگاری
23 تیر 92 12:52
یعنی این جمله سازیت منو کشته


اخه خیلی سخت بود.........
مهشید
23 تیر 92 23:03
تشریف بیارین تو وبلاگم یه دعوت دارم واستون


اومدم عزیزم......
شیدا
26 تیر 92 18:50
بی ادباین شکلکا دیدن نداره

-------

عرفان تو خونه خیلی خوبه،ولی بیرون اصلا!!!!

اینقدر بیرون خشکه،کسایی که نمیشناسنش فکر میکنن من چقدر بدبختم

باور میکنی هیچکس تو دانشگاهمون نمیدونه ما زن و شوهریم؟؟؟؟

با این که تو یه دانشگاهیم


جدی میگی وااااااااای اگه شوهر منو ببینی خیل مهربونه ولی قیافش غلط اندازه اولا عروسیمون همه بهم میگفتن چه جور با این زندگی میکنی












راستی پاکش کردی شکلرو
شیدا
28 تیر 92 3:31
اگه تو دانشگاه با دوستاش باشه اجازه ندارم از شعاع 200متریش رد بشم!!! ولی شوهرم خوبه!!! مهلبونه نه،پاک نکردم،میخوام وقتی صبا دنیا اومد وبشو عوض کنم!!! خیلی چیزا اینجا نوشتم که درست نیس تو ی سنی بخونه!!! شاید وقتی رفت دانشگاه بهش نشون دادم این وب(اگه زنده بودم) امیرمحمد چطوره؟؟
مهشید
28 تیر 92 20:04
کو یه آپ کن ببینم بلدی


حتما عزیزم سر فرصت با دست پر میام...
سارا مامان آرتین
28 تیر 92 22:17
زیبا بود دوس جونم ممنون که بهمون سر میزنید فقط بافتنی رو میبافن نه ؟؟؟!!! امیر محمدمونو ببوس و عکس بذار دلمون تنگ شدههههههههههههه بابایی نیومده هنوز؟؟؟
مامان بهاره مامان امیرمحمد
29 تیر 92 12:00
1-آزار خلق خدا 2-به فقرا سر میزنم و کمک می کنم 3-نبودن فقر 4-پلنگ 5-معاون کلانتر 6-نمی دونم 7-نفس عمیق 8-مرغ اورانیوم دریاو خسته ی کار خوابیده 9-دایم گل این بستان شاداب نمی ماند - دریاب ضعیفان را در وقت توانایی 10-آینده زیبای پسرم که خوشبخت شده -روزگار کودکی دوران دبستان که خیلی دوستش دارم 11-سبز 12-آمریکا 13-پولت واریز شد 14-همسرم - مادرم - برادرم علیرضا 15-معلم کلاس اول دبستانم 16-فقر 17-رنگین کمان 18-صبور - متفکر- رعایت آداب معاشرت با دیگران 19-بیماری در دنیا نبود هرکس دوستداره شرکت کنه هیچ اجباری نیست
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
5 مرداد 92 14:46
قــــربونت برم ... فدات شم دارم ی پستـــ باعنوان دوستـــ های امیـــرعلی میزارم تو وبم میخواستم ببینم اجازه میدی یکی از عکس های عزیزخاله رو کپی کنم ؟؟؟ منتظــــر جوابتــــ هستم ...
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
6 مرداد 92 19:10
آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´ ´´´´´´´´´´´´,*¨¨,"¨¨*,´´´ ´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@";";;-… ´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨")""-"""" ´´´´´´´´//,***¨¨¨¨* ´´´´´´´(,(**/*"¨""¨¨* ´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨* ´´´´´((,**)*/**/¨¨¨"¨* ´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨* ´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨* ´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨* ´´,***/*)¨*¨¨,¨* ´)*/*)*)*¨¨* /**)**¨¨"\\)\\) */*¨¨¨¨,...)!))!).....,( ",¨¨¨¨_)--"--"------/_. اين پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت كنه! آپم آپم آپم
سارا مامان آرتین
9 مرداد 92 6:47
زیبا بود


ممنون
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
13 مرداد 92 4:05
سلام دوست خوبم یه سوال دارام شما اهل کدوم شهر ید من ساکن تهرانم


ســـــــلااااااااااااام عشقم اراکــــــ
مهشید
14 مرداد 92 14:00
مامان محمد ماهان
21 مرداد 92 12:20
سلام
از شما خواهش میکنم به سایت زیر برید.میدونم خیلی تلخه ولی برای شاد کردن دل پدر و مادر محمدطاها عزیز و برگردوندش به آغوش گرمشون هر کاری که میتونید انجام بدید.ممنون
http://92329.blogfa.com/


سلاااااااااااام عزیزم قبلا رفتم خوندم....
خیلی نارحت شدم ولی به غیراز دعا کردن کاری از دستم بر نمیاد...
ماماطهورا
21 مرداد 92 17:21
سلام عزيزم ممنون كه بهم سرزدي شماهم با افتخار لينك شديد
راستي خصوصي داري عزيزم


نرگس مامان باران قلنبه
21 مرداد 92 17:48
خصوصی


آتيلا جون و مامان شيما
23 مرداد 92 4:08
سلام ماماني...
عزيزم كجايي...
چند وقتيه ميام و دست خالي برميگردم وميزارم
پاي شيطوني هاي شازده و وقت نداريت...
ولي ديگه ي نگراني تو دلم باعث شد كه ساكت برنگردم...
ي ندايي بده كه خوبين و همه چي رو به راهِ...
منتظرتم عزيزم...



زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
24 مرداد 92 15:26
سلام گلم نازنینم خوبی شرمنده چند وقتی نتونستم بهت سر بزنم درگیر بدوم
m
27 مرداد 92 22:38
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/ این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید
مامان خانومی
28 مرداد 92 12:16
سلام
عزیزم خوبی؟
توی دستام یه فانوسه
یه کاسه
اومدم تا بیای برای اجابت شدن دعام دعاهاتو بندازی درون کاسه و با دعای خیرت راهیم کنی
دوست داشتی بیا وبم چون من ادرس دوباره ندارم.دوست داشتی با هم تبادل لینک کنیم تا برای هم چاره گشایی کنیم تو روزای سختی


سلام خانمی ممنون ک بهمون سر زدی ولی ادرست باز نمیشه
نسرین خاله اسما
28 مرداد 92 20:26
سلام عزیزم خوبی ؟
این چند وقتی نمیدونم چرا ؟آدرستون از وبم پاک شده بود ... نمیتونستم بهتون سر بزنم ... الان وبتو دیدم گفتم یه سلامی عرض کنم و احوالتون بپرسم .. ماشالله امیر محمد جونم بزرگ شده خدا حفظش کنه ...

بووووووووووووووووس برا امیر محمد خوشگله




مامان کیان کوچولو
30 مرداد 92 17:40
عزیزم وبلاگ ما با عکسای تولد کیان کوچولو به روز شده
با حضورتون خوشحالمون کنید


سر فرصتـــــ حتما میامــ
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
31 مرداد 92 4:53
سلام_________________________$$$$$$$_______________$$____
________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___
____________من اپم...._____$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__
________بیا سر بزن.....______$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___
______نظر یادت نره..._________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__
_____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
________میخوام بترکونی_________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___
_________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____
______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$____
_____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$_____
___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$_____
__________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_____
_________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
_______ $$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$____
______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$___
___$$$$$$___________________$$$$$$$$$$

سلام نازنینم
با سه تا پست جدید اپم

پست ثابت و حتما مطالعه کنید
مخصوصا دوستایی که میخواستن تو قرار وبلگی ما رو همراهی کنن بخونن که میخوام برش دارم
پست تولود ایلیا و

رفتن عروسی


حتـــــماا عزیزم
♥ مامان آینده ♥
5 شهریور 92 11:14
سلام عزیزم...!!



کجایی کم پیدایی شما هم مثل من؟!!



رمزو خصوصی میفرستم....



آتيلا جون و مامان شيما
12 شهریور 92 17:06
mamani ma del tangetunim.....
🕚🕙🕘🕗🕖🕕🕠🕔🕟🕓🕞🕒🕝🕑🕜🕐🕧🕛❌


سلااااااام عزیـــزم ببخشید .
دیگه تکرار نمیشه
خاله نسرین ذوتا فرشته ی کوچولو
13 دی 92 17:26
سلام عزیزم خوبین ؟چه خبرا این چند وقتی نبودین چند بار اومدم وبتنون ولی می گفت حذف شده ....ولی این بار از صفحه ی اصلی وبلاگ اومدم و دیدم وو کلی خوشحال شدم ..ماشالله امیر محمد جونم بزرگ و شیطون شده خدا حفظش کنه بووووووووووووووووووس
مامانی
پاسخ
سلام ممنون.. خبر فقط سلامتی