تمام هستی من امیرمحمدتمام هستی من امیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره
امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

وروجک مامانی

مــــــــــــــاخودمون خودمونو دعوت کردیـــــم

1391/11/20 21:09
نویسنده : مامانی
299 بازدید
اشتراک گذاری

                    اما سوال مسابقه

                 چرا وبلاگــــ بـرای بچـــه هامون ساختیم؟

جواب من:منم مثل مامانای دیگه خیلی دوستداشتم ازگل پسرم

هم فیلم هم عکس داشته باشم که وقتی بزرگ شـــد بهش نشون بدم یاد روزای خوش گذشته بیوفتیم....

که اتفاقا تا وقتی که حدودا 8ماهش بوداین کارم کردم...

 ازش کلی عکس انداختیم ...

ولی وقتی با نی نی وبلاگ آشنا شدم با مشورت بابایی تصمیم گرفتیم که برات وبلاگ درست کنم تا جایی باشه برای ثبت خاطرات تلخ و شیرین زندگی......

 اینجا با مامانی دیگه دوست میشیم ارتباط برقرار میکنیم وباعث میشه چیزای جدید یاد بگیرییم...

قوانینه مسابقه راهم میدونم وقتی دعوت کردم ثبت میکنم

و اما 3 نفری را که دعوت کردیم........

1داستانهای من ونی نی

2روژان کوچولو

3کودک زیبای من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هیراد و عمه لیلاش
27 بهمن 91 0:56
الهی ..................... همیشه موفق باشی