تمام هستی من امیرمحمدتمام هستی من امیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره
امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

وروجک مامانی

مـــــــــــــا اومدیــــــــم......

1391/11/20 18:04
نویسنده : مامانی
300 بازدید
اشتراک گذاری

                                     سلام زندگیــــــم

  بلاخره بابایی بعداز حدود15روز از ماموریت برگشت....made by Laie

بخاطر همین اصلا وقت نکردم که هم وبلاگتو بروز کنم هم به دوستام سر بزنم.....

  ولی در عوض برات خبر دارم که وقتی قطعی شد بهت میگم....

                                                    ادامه مطلب یادت نره......

 

 

                         الهی مامان دورت بگرده.

 عشقم وقتی بابایی زنگ زد گفت داره میاد منم شروع کردم  که خونه را یه جارو بر قی بکشم که تمیز بشه

 وقتی کارم تموم شد ...

اومدم دیم توی وروجک داری تند تند میری سراغ تلفن.....

                   

                 

                 قربون دســــــتاتـــــ

                            

                عاشـــــــــــقتـم

               

              انگشتاشــوووووووووو

               

              

               

                   

         خیلی ممنون کـــــــه تموم عکساکمو نگاه کردیــــ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مــآمــآنــے
20 بهمن 91 22:47
ای پسر شیطون
لیلا مامان پرنیا
21 بهمن 91 14:41
رسیدن بابایی به خیرشیطون بلا
نگاری
25 بهمن 91 14:02
اخیییی از فرصت سریع استفاده کرد رفت چسبید به تلفن
مامان کیان کوچولو
29 بهمن 91 1:57
وااااااااای خوشمل بلایی این کیان کوچولو ی منم عاشق سیم تلفنه ..