تمام هستی من امیرمحمدتمام هستی من امیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره
امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

وروجک مامانی

امیر محمد و پرچم ضریح امام حسین

1391/10/30 22:39
نویسنده : مامانی
321 بازدید
اشتراک گذاری

                 ســــــــــــــــلام عـــــــــمرم

      چند روز پیش که رفته بودیم خونه یکی از اشناهامون روضه

اونجا متوجه شدیم که پرچم ضریح امام حسینو که به تازگی بازش کرده بودن اوردن اونجا منم با پرچمش چند تا عکس انداختم.

البته قبلا وقتی نی نی بودی ضریحشو که تو قم درست کرده بودنو زیارت کردی.

                     hopjgibj04u696bspyi.gif

    

                   1hoasn82o3e9lali9q4.gif

    

                    راســــــــتـــــــــی مهربونم

امشب شب شهادت امام حسن عسگریه جا داره از همین جا به فرزندش اقا امام زمان تسلیت بگـــــیـــــــم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
1 بهمن 91 0:00
سلام عزیزم من خودم تا حالا اونجا زندگی نکردم ولی خاله ام اینا تو یکی از شهرستانهاش به اسم شازند زندگی میکنن و 3-4 تا از دختر خاله هام تو اراکن ولی دقیق آدرسش و نمیدونم کجاست ولی اسم خیابان خمینی رو شنیدم .... کجا میرید بعدش ؟؟؟
♥ مامان آینده ♥
1 بهمن 91 11:38
سلام عزیزم.... به به خوش به حال امیرمحمد جون که با پرچم ضریح عکس انداخته و بهش دست زده...
مامان علیرضا
1 بهمن 91 12:01
خوش به حال شما و پسری با سعادتتون
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
1 بهمن 91 15:11
عزیزم بخدا آنلاین نمیشه ...
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
1 بهمن 91 15:36
آآآآآآآآآآآآآخ ببخشـــــــید فراموش کـــــــردم ... گلم تو مدیریت وبلاگ - آخرین نظرات خوانندگان (نظرات خصوصی و میتونی ببینی) حالا رمز و براتــــ خصوصی گذاشتـــم ... عزیزدل خاله خودم میشـــم خاله اش ... امیـــــرعلی منم خاله نداره ...
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
1 بهمن 91 15:38
نمیدونم برای یکی دیگه از دوستام هم همین طوری میشد ...
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
1 بهمن 91 15:51
کدوم و باز نمیکنه تا برم درستش کنم عنوانش چیه ؟؟؟
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
1 بهمن 91 16:16
عزیزم عکس های جشن دندونی رو درست کردم
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
1 بهمن 91 16:27
گلم امیرعلی بیدار د بیشتر عکس هام رفتن باید دوباره آپلود کنم ی روز سر فرصت این کارو میکنم فعلا ببخشــــید ... ممنون که پست هام و میبینی
لیلا مامان پرنیا
1 بهمن 91 17:39
امیدوارم صاحب این اسم همیشه نگهدارت باشه
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
1 بهمن 91 19:48
آره عزیزم اون نظر مامان آراد و پیدا نکردم کل رمزهارو عوض کردم ... خصوصی میزارم برات ...