تمام هستی من امیرمحمدتمام هستی من امیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره
امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

وروجک مامانی

باز بابایی رفت ماموریت

1391/10/29 23:00
نویسنده : مامانی
345 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق این مطلبو که دارم مینویسم تقریبا ساعت 22:30 دقیقه هستش وتو گل پسری لالاکردی  gif animado careto durmiendoمنم از فرصت استفاده کردم که بهت بگم بابایی رفته ماموریت  هم تو هم من دلمون براش تنگ شده وقتی دلمون میگیره اینجوری میشیمsmile emoticon kolobokniniweblog.com.

                        خدا کنه هرچه زودتر بیاد.

             اینم یه بوس از طرف وروجک برای باباش

                               

                   اینم از طرف مامانیـــــــــــــی

                               شِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

دخملیـــــــــــــ شکلکـــــــــــــ
30 دی 91 5:21
ای مامانی ناقلا تو بوس نمیفرستی امیدوارم بتونید با توجه به توضیحات ربز به ریزی تازه گذاشتم تو نظرات پست آموزشیمون بتونید آیکون وبلاگتونو انتخاب کنید و بزارید.......
مــآمــآنــے
30 دی 91 9:33
سلام عزیزم ممنون از حضورت خدا این فسقلی رو برات حفظ کنه ماشالله لینک شدی
♥ مامان آینده ♥
30 دی 91 10:19
سلام مامانی مهربون...!!! خوبی؟! وروجک خوبه؟! ممنونم به وبلاگ من اومدی عزیزم... لطف داری ممنون بابت لینک... منم شما رو ینک میکنم....
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
30 دی 91 15:15
عزیزم بیکارم ولی نمیدونم چرا تو نی نی گپ نمیتونم باهات چت کنم آخه همش درحال بارگذاری هست ...
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
30 دی 91 15:21
عزیز دلم ممنون بابت کامنتت ...
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
30 دی 91 15:37
عزیزم نمیدونم شایدم بخاطر راه دور باشه... آره عزیزم تهرانیـــــــــم ... شما کجائید مگه ؟؟؟