تمام هستی من امیرمحمدتمام هستی من امیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره
امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره

وروجک مامانی

داستانهای ملا نصرالدین

1391/11/5 10:20
نویسنده : مامانی
271 بازدید
اشتراک گذاری

 


                 پسرکم سلـــــــــــــــام

عزیزم دیروز که دایی یه مجله خریده بود داشتم ورقش میزدم تو یه صفحش داستانهایی ملا نصرالین نوشته بود منم چندتاشا برات مینویسم تا خنده بیاد کنج لبات.

                    گم شدن ملا

روز ملا خرش را گم کرده بود2.gifملا راه میرفت و شکر میکرد.دوستش پرسید حالا خرت را گم کرده ای دیگر چرا خدا را شکر میکنی؟

ملا گفت:به خاطر اینکه خودم بر روی ان ننشسته بودم والا خودم هم با ان گم شده بودم!؟ YahYah

      totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

                            خانه ملا

روزی جنازه ای را می بردن پسر ملا از پدرش پرسید :پدرجان این جنازه را کجا میبرند؟

ملا گفت:اورا بجایی میبرن که نه اب هست نه نان نه پوشیدنی ونه چیز دیگری.

پسر ملا گفت :فهمیدم اورا به خانه ما میبرند.

     totalgifs.com barrinhas gif gif line.gif

                         داماد شدن ملا

روزی از ملا پرسیدند:شما چند سالگی دامادشدید؟شِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــک

ملا گفت :بخدا یادم نیست چونکه ان زمان هنوز به سن عقل نرسیده بودم!

                        ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ http://sheklake-2020arosak.blogfa.com/❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
30 دی 91 16:58
واقعا ؟؟؟؟؟ عزیزم ما هم اراکی هستیم تمام خاله هام تو اراکن ... کجای اراک همشهری؟؟؟؟
نگاری
1 بهمن 91 23:51
وای منم خیلی داستانهای ملا رو دوست دارم مرسی مامانی