تمام هستی من امیرمحمدتمام هستی من امیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره
امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

وروجک مامانی

دلتـــــنــــــــگـــــــــ تـــــــــوام

1391/11/5 11:40
نویسنده : مامانی
234 بازدید
اشتراک گذاری

       من هـــر روز وهـرلحظه نگرانت میشــوم که چه میکنــی؟

            پـــــنجره اتــــــــــاقم را باز مـیکنم و فریاد میزنم

              تــــــــــــــــنهاییتــــــــــــ بـــــــرای مــــــــن...

           غصــــــــــــه هـایتـــــــــ بــــــــــرایـــــــ مــــــــن...

      همه بغضهاواشکـــــــهایـــــــــــــتـــــــــ برایــــــ مـــــــن....

                           بخند برایم بخنـــــــــد

                  انــــــــــــقـــــــــدر بــــــلـــــــنـــد

             تا مـــن هــم بشــنوم صــدای خندهایـــت را

                     صدای همیشه خوب بودنت را

                   دلــــــــم برایــــت تــنگ شــــده

                   دلـــــــــم برایـــت تــنگ شـــده

             همسر عزیــــــــــــــزمـــــــــ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
2 بهمن 91 15:45
عزیز دلم غصه نخــــــــور ایشـــــاءا... همســـری به سلامت از مأمورت برگــــــــــــــرده ...
مامانش
2 بهمن 91 16:29
سلام عزیزممممممممم . مرسی که اومدی پیشم . مامانی شما که اندازه من منتظر نبودید ؟ الان 1 سال و نیم هست که منتظر اومدن نی نی هستم و این برام خیلی سخته و با وجود مشکلاتی که هست خیلی هم تلخ میشه .
عموی محیط بان
4 بهمن 91 9:07
سلام ممنون از حضورتون نی نی کوچولو ها هم میتونن باشن موفق باشید دسته گلای بالا واسه امیر محمد
مــآمــآنــے
4 بهمن 91 9:25
به روی چشم شما دعا کن جور شه دعا با من
بهاره مامان ونداد
4 بهمن 91 13:51
سلام چند وقته پیش شما به وب ما اومدید وپیام گزاشتید تازه تونستم ادرستون رو گیر بیارم عزیزم ببخشید با افتخار لینک شدید
عموی محیط بان
4 بهمن 91 20:04
سلام ممنون از حضور ولطفتون مامان امیر کوچولو
نگاری
4 بهمن 91 22:58
واقعا ادم گاهی اوقات دلش واسه کسی که حتی همیشه جلو چشاشه تنگ می شه