تمام هستی من امیرمحمدتمام هستی من امیرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره
امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 27 روز سن داره

وروجک مامانی

روزهـــای زمستونـــی

1392/11/24 11:31
نویسنده : مامانی
1,101 بازدید
اشتراک گذاری

سلـــــــام وروجکــــــ مامانی

عشقــــــم امیدوارم وقتی که بــزرگــ شــدی و داشتــی این پستـــو میخوندی حالـــت مثل الان خوب خوب خوب باشه...

عشقم چند روز پیش ک برف حسابی اومده بود

با بابایی رفتــم کــه آدم برفی درستــ کنیـــم

به نــظر خودم با کمترین امکانات خیلی قشنگــ شد...

دیروز یعنی چهارشنبه 23/11/92با بابایی و خاله پریسا(خاله مامانی)دایی وعزیزرفتیم پیست اسکی شازند

البته ما به قصد اسکی سواری نرفته بودیــم

بیشتر به این علت رفتیم ک با تویپ سرسر بازی کنیم..

که البته پیست هم بسته بود رفتیم ی جای دیگه

خیــــــــــــــــلی خوش گـــذشت حسابی

من که یادم رفت عکـــس بندازم شرمنده

اینم از عکسای ادم برفیمــــــــوووووووون


اگه دقت کنی میبینی که بابایی داره برف جمع میکنه برای ادم برفیمون

قـــــــــــربون قدمات عزیـــــزم

به دلیل نداشت هویج از پفک استــفاده کردیم..

پدرو پســــر

ی خانواده سه نفره

شرمنده عکسا کیفیت نداره چون با موبایل انداخته بودیم

فعلا خداخافظ تا وقتی که

وقت کنم بیام از شیطونیات بگم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ستاره
24 بهمن 92 21:30
سلام عزیزم ... چه عکسای خوشگلی آفرین به این همه ذوق .... من که اصلا تو برف عکس نگرفتم فقط از بالا ساختمون از محوطه مون چند تا عکس انداختم ماشاالله به این گل پسر
مامانی
پاسخ
سلام مامااااااااااانی خواهش میکنم.. ولی اینقدری ک تعریف میکنی قشنگ نشدن بوووووووووووووووووووووووووس
مامان ستاره
25 بهمن 92 22:31
ای وای ببخش یادم رفت پیر شدم خواهر برو خصوص برات گذاشتم عزیزم
مامانی
پاسخ
شکسته نفسی میفرمای خواهر ولی جدی نگیر