تمام هستی من امیرمحمدتمام هستی من امیرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

وروجک مامانی

ی پستــــــــ طلـــــای

1392/7/9 11:00
نویسنده : مامانی
1,554 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی مهربون...

میخوام برای پسرم سفارش بدم اسمشو به لاتین درست کنن....

ولی نمیدونم کدومو سفارش بدم میشه کمک کنید

برای بعضی هاش ک نگین داره بگم چ نگینی کار کنن

شِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــکممنون دوستای گلــــــــــمشِـــکـــلـَــک هــاے عـَــروسـَــــک

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مهشید
9 مهر 92 11:18
وووووووووووی اینا چقدر خوشگلن


مهشید
9 مهر 92 11:21
من اگه بودم



4



اون که تو قلبه رو سفارش میدادم



چون نگین دار دردسر داره هم ممکنه بیافته و هم افت قیمت داره



بنظرم 4 خیلی ماهه



البته همشون قشنگن












اگه پول داشتم همشو سفارش میدادم



اره واقعا قشنگه..



ممنووووووووووووووووون دوست ان تایم من

مامان بهاره مامان امیرمحمد
9 مهر 92 11:50
سلام مامان خانوم چند تا نکته برای این کار از نظر من باید توجه کرد
1- چون برای پسر ساخته میشه باید هرچه ساده تر باشه
2- شکل قلب و گل برای پسرها زیاد جالب نمیشه
3- هرچی ساده تر و شکیل تر برای نی نی های پسر بهتره البته از نظر من
پس در نتیجه بین شماره 1،2،3،6و 7 من شماره 7 را با نگین کمتر انتخاب می کنم عزیزم
انشاءا.. مبارکش باشه و بسلامتی سر سفره عقد بندازید گردنش


ممنون حانمی بابت توضیخاتت....
منم میخوام وقتی اماده شد حودم استفاده کنم....
وقتی زن گرفت بدم به عرررررررررررررووووووووووس گلـــــــــــــــم...
نرگس مامان باران
9 مهر 92 12:14
سلام عزیزم به نظر من همشون زیباست ولی اگه من بودم شماره 1 یا 6 انتخاب میکردم به نظرم اینا بیشتر پسرونه هستند و در عین سادگی زیبا


بازم ک به دوتا رای دادی
نگاری
9 مهر 92 13:11
چون اسم پسری بلنده سعی کن یه ساده اش رو سفارش بدی


مثلا کدوم؟؟؟؟؟؟؟
مامان کیان کوچولو
9 مهر 92 13:17
سلام عزیزم
ساده باشه بهتره ..
من میگم 3
بدون نگین .


ممنون عزیزم
فلوریا مامان دیانا
9 مهر 92 13:40
سلام بانوووووووو
یکیشم به ما بخر دیگه
به نظرم شماره سه از همه قشنگتره . دلیلش اینه که مابقی کنار اسم قلب و گل دارن که بیشتر دخترونه است ولی شماره ی سه ساده ولی شیکه . یه ابهت خاصی داره
برا ما خاصتی سفارش بدی شماره ی سه رو بگو


حتمــــــا عزیزم
مامان امیـــــرعلی (پســـرکــــــ شیطـــون)
9 مهر 92 14:19
عزیزدلم من میخواستم از دوست شوهرم فونت های نوشتاری شو بگیــــرم و برات ایمیل کنم اما گفتـــ این فونت ها فقط مخصوص همون مغازه داره و جای دیگه نمیزنن ...

عزیزم این عکس هایی که گذاشتی خیلی قشنگه من که عاشق عکس 1 و 3 شدم ...

همسرم میگه از نگین های اتمی استفاده میکنن ...

سوالی بود درخدمتم ...

شرمنده دیر جواب دادم شارژ نت مون تموم شده بود ...






شرمنده عزیزم شماراهم تو دردسر انداختم....

ممنون بابت نظرت عزیزم

حتما از توصیه اقای همسر هم استفاده میکنم...



زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
9 مهر 92 15:02
اگه خودت می خوای بندازی گردنت و بعد هم بدی به عروس خانوم به نظر من
4 یا 9 رو انتخاب کن که قلب داره و زنونه تره
البته 4 قشنگتره و راحت تر شماره 9 خیلی رو گردن اذیت میکنهمبارکش باشه


شاید بدم شاید ندم...
ممنون بابت راهنماییت گلم
ماماطهورا
9 مهر 92 16:02
سلام خانومي من 4رومي رو كه تو قلبه بيشترخوشم اومد


ناهید(مامان امیرحسین)
9 مهر 92 18:49
سلام. ببخشیدا به مهشید گفته بودین بیا. منم که فضول گفتم بیام ببینم چه خبره.

به نظره من 7 قشنگه.
حالا هر کدوم رو درست کردین عکسش رو بذارین ما هم ببینیم.
بازم ببخشید سر زده مزاحم شدم


ای بابا این چه حرفی عزیز دلم
باعث خوشحالیمه.....
ممنون بابت نظرت خانمی
حامی
9 مهر 92 20:10
همه شون قشنگ اند خاله جان...ولی چون میخواید به عروستون هدیه بدید طرح 7 زیبا و شکیله


ممنوونبابت نظرتون
rasta
9 مهر 92 20:34
عزیزم به نظر من چون اسمش طولانی و بلنده و خودشم پسره سومی از همه مناسب تر و ساده تر و زیباتره
مبارکش باشه



مامانی تنها
9 مهر 92 21:43
به نظر من همشون قشنگه ولی من جای تو بودم شماره 11 رو انتخاب می کردم
بوسسسسسسسسسسسس
عزیزم


بوووووووووووووووووووووووس
مامان بهاره مامان امیرمحمد
10 مهر 92 12:27
سلام لطفاً به وب من سربزنید یک موضوع خیلی خیلی مهم با تشکر


حتما مامانی
بهار
11 مهر 92 18:16
آخی به سلامتی، مبارکش باشه عزیزم.
فکر کنم شماره 10، البته بدون قلب.



ممنون ....
اره واقعا
معصومه
12 مهر 92 9:47
سلام عزیزم..امیدوارم دیر نیومده باشم...به نظرم سومی خیلی ساده تر و البته شیک تره و بهتر...
ان شاالله هرکدومش شد به سلامتی باشه و مبارکش عزیزم..


سلاااااااااام نه عزیزم
هنوز سفارش ندادم ...
منتظرم باباش از ماموریت بیاد تا اونم نظرشو بگه....
مامان بهاره مامان امیرمحمد
13 مهر 92 12:00
مامان خانوم بالاخره کدوم پلاک رادادید بسازن برای امیرمحمدجونم ؟؟؟ خبر بدید لطفاً


سلاااااااااام خانمی هنوز سفارش ندادممنتظرم تا باباش از ماموریت بیادتا نظزشو بگه
کنجد مامان
15 مهر 92 23:07
چقده همه خوشگلن من 6 رو میپسندم .ایشاله مبارکش باشه عزیزم
سارا مامان آرتین
16 مهر 92 12:04
کودکی غنچه ای از رود صداقت به صفای آب است کودکی صفحه ای از عشق و محبت به شکوه ماه است کودکی سلسله ی اشک به دنبال سرشت است کودکی لاله ی سرخ است به باغ امید ____________________________
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
17 مهر 92 3:49
عزیز دلم روز کودک و به کودک دلبندت تبریک میگم خوش باشید و سلامت راستی بلاخره کدوم و انتخاب کردی
محمد
27 مهر 92 21:58
فروشگاه اينترنتي شال با انواع شال هاي زيبا شال عشق ، شال ولنتاين ، شال تزييني و شال باب اسفنجي و غيره . http://redheart.hamvar.ir
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
3 آبان 92 22:22
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_ ...........|..........*____* ........|||"|""\___ ...........|________________ _ |||_|___|) ...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)'' به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
16 آبان 92 3:30
سلام عزیزم من اپم بدو بیا
نگاری
27 آبان 92 23:51
چی شد کدومو سفارش دادی آخر؟؟
میترا
3 آذر 92 12:38
وای طلا من که عاشق طلا هستم ...
میترا
3 آذر 92 12:39
من شماره 6و 13 میگم
مامان بهاره مامان امیرمحمد
11 آذر 92 12:57
انا لله و انا الیه راجعون
مامانی
پاسخ
خداب حانودش صبر بده
مامان بهاره مامان امیرمحمد
8 دی 92 12:41
سلام مامان امیرمحمد جون کجایید ؟ چه خبر ؟ درچه حالید؟ چرا کامنت نمیذارید ؟ پست نمیذارید؟ نگرانتون شدم دلم پوسید از نگرانی منتظرتون هستم