تمام هستی من امیرمحمدتمام هستی من امیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره
امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

وروجک مامانی

حال و روز مــــــــــا+کم خونی پسرم

1391/12/2 0:19
نویسنده : مامانی
2,764 بازدید
اشتراک گذاری

                                  سلام بـــــــــــــه وروجـــــــــــکمــــــــ

                               گلم باز بابایی رفت ماموریت ما تنها موندیم

      عشق مامانی  روزی که برده بودمت دکتر برات ی آزمایش کــــــــــم خونی هم نوشت.......

   چون بابایی  طبق معمول تو ماموریت بود خــــــودم بردمت آزمایشگاه تا ازت آزمایش بگیرن...

                                 مامانی من پسر خوبی نبــودی

                                    همش گریه کردی

                      مـــــــــــنم هـــــــــر چقدر سعی کردم ارومت کنم نشد..

                      آخه خانم دکتر بهت آمپول زد تا ازت خون بگیره برای ازمایش

                                   totalgifs.com doentinhos gif gif ccmhosp9a.gif

توهم تا تونستی گریه کردی  مامانی بخدا خیلی برام سخت بود که میدیم جلوی چشمم داری گریه میکنی

               ولی من بجای اینکه ارومت کنم دستتو محکم چسبیده بودم تا تکون نخوری

                                     الهی مامانی فدات بشه

  اخرش گفت هفته ی دیگه ج اماده هست وقتی جواب آزمایشتو گرفت دکتر گفت کم خونی داری؟

 برات شربت زینکوویت-بی با قرص آهن تجویز کرد تا بخوری بلکه کم خونیت جبران بشه عزیزم

                                           دوست دارم جوجهء من

                                                 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

نسرین خاله اسما
2 اسفند 91 14:06
عزیزم کامپیوترم خراب شده بود واسه همون به هیچ کس نتونستم رای بدم کامنتارم امروز دیدم وقت رای گیری م که تموم شده انشالله که برنده میشه راستی چند وقت پیش واسم کامنت گذاشته بودی نتونستم وبلاگ امیر محمد جونی و بازش کنم واسه همون نیومدم بهتون سر بزنم اون موقع لینکت کرده بودم تو هم من و لینک کردی مرسی عزیزم از این به بعد واسه امیر محمد خوشگله سر میزنم اینا هم از اسما جونی برا امیر محمد شیطونه
مــآمــآنــے
3 اسفند 91 11:40
انشالله جبران میشه خدا حفظش کنه
شیدا
3 اسفند 91 12:22
رمز خصوصی برات گذاشتم عزیزم
سارا مامان آرتین
4 اسفند 91 0:14
خاله جون بلا دوره... پسر خوبی باش و شربت و قرصهاتو بخور تا ایشالا زود زود خوب بشی و کمبود اهنت جبران بشه... بووووووووووووووووس
لیلا مامان پرنیا
8 اسفند 91 14:36
الهی شیرین خاله امیدوارم زود زود بر طرف بشه تا مامان هم دیگه غصه نخوره
مامان کیان کوچولو
19 اسفند 91 15:43
عزیزم امیدوارم که زودی خوب شی خاله .. ایشالله که چیزی نیست