تمام هستی من امیرمحمدتمام هستی من امیرمحمد، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره
امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره

وروجک مامانی

مبــــــــــارکت باشــــه گــــلــــم

1391/11/6 2:04
نویسنده : مامانی
333 بازدید
اشتراک گذاری

                          سلا م گلم

           بلاخره بعداز کلی امروز و فردا کردن...

دیروز یعنی چهارشنبه٤/١١/٩١رفتم برات اوراق مشارکت خریدم....

البته توبانک مسکن هم برات حساب مسکن جوانان باز کردم تا در اینده یه خورده خیالم راحت باشه...

            اوراق 4 ساله

راستی مهربونم ی چیزه دیکه میخوام برات تو یه بیمه برات بیمه عمرو پس انداز باز کنم ولی هنوز تو فکرمنمیدونم تو چه بیمه ای برم....

    دوســـــــــت جونیاکمکم میکنید....

       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

لیلا مامان پرنیا
5 بهمن 91 23:03
مبارکت باشه خاله
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
6 بهمن 91 2:26
عزیز دلم مبارک باشه ... مامانی ما هم برای امیرعلی بیمه عمر باز کردیم بیمه عمر پاسارگاد خیلی عالیه ... راستی من از همون نی نی وبلاگ آپلود میکنم ... آخه آپلودر های دیگه بعد از ی مدت عکس هاش میپره مثل عکس های من ...