تمام هستی من امیرمحمدتمام هستی من امیرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره
امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

وروجک مامانی

عکسهای جامونده از عیــد93

1393/10/10 10:10
نویسنده : مامانی
1,091 بازدید
اشتراک گذاری

           

 

سلااااااااااااااااام زنـــدگی من

الان که حالـــت خوبه امیدوارم وقتیم که این پستو میخونی مثل الان خوب و خوش باشی

زندگی مامان امسال چون اولین سالگرد آقاجون بود عید برنامه خاصی نداشتیم و خونه بودیم

البته نه همش گاهی هم بیرون رفتیم برای تفریح که عکساشو الان برات میذارم

یه روز بعداز ظهر با عمواینا و عمهو مامانی ودایی ها رفتیم هزاوه ک جای خیلی قشنگی هست

امیر محمــد بغل دایی رضا..پسر عموی مامانی

 

مامانی با قنــد عسلش

دایی و خواهرزاده

 

 

یه روزم با باباجون رفتیم ابشار اب سفید لرستان

که خیلی جای قشنگی بود

اولش شما خواب بودی

 

یه منظره برفی قشنگ

اینجا میخواشتیم بریم نزدیک ابشار

ک باید از این بهمن رد میشدیم

توراه برگشت باباجون زحمت ناهاروکشید و برامون جوجه درست کرد

اینم سفره ناهار

قربووووووووووونـــــــــــتـــــــ برم تموم شد

برات بهترینها را ارزو میکنم

دوستدارم هزااااااااااااااااااااارتااااااااااااا

پسندها (2)

نظرات (9)

مامان زهرا
16 دی 93 14:26
چیزی نمونده به سال 94 کمتر از 2 ماه ونیم عکسا جالب بود خوش باشید و همیشه به تفریح
مامانی
پاسخ
اره والاااااا اینم از زرنگی منه
مامانی
17 دی 93 8:02
عزیزم اراک
مامانی
پاسخ
واااااااااای چ خوب ما هم اراک زندگی میکنیم
طاق بستان/بیستون/تکیه معاون الملک
21 دی 93 22:34
سلام ؛ حکایت رفاقت حکایت سنگ های کنار ساحله ، اول یکی یکی جمعشون میکنی تو بغلت بعدشم یکی یکی پرتشون می کنی تو آب ، اما بعضی وقتا یه سنگ های قیمتی گیرت میاد که هیچ وقت نمی تونی پرتشون کنی kermanshahan20.blogfa.com (وبلاگ دیدنیهای کرمانشاهان) kermanshah29.blogfa.com (وبلاگ کرمانشـاه گهواره تمـدن) kermanshah39.blogfa.com (وبلاگ اخبار کلانشهر کرمانشـاه)
♥ایدا♥
29 دی 93 22:28
سلام خاله جونی خدا کوچلوتو واستون نگه داره خیلی نازه قربونش بشم به منم سر بزنید خوش حال میشم بیاد از دلنوشته هام دیدن کنید
·٠•●♥ مامان آنا ♥●•٠·˙
23 بهمن 93 14:21
وای خدا منو بکشه با شما بد رفتاری کنم ..عزیز دلم بخدا به جون بچم من اصلا ندونستم شمایی . هرکدوم رو میخوای سریع بهم بگو رمزشو بفرستم عزیز دلم . مواظب خودت و نی نی هات باش
مامان زینب
12 اسفند 93 0:31
عزیزم خصوصی داری ... چک کن لطفا ...
·٠•●♥ مامان آنی ♥●•٠·˙
20 فروردین 94 16:00
اجی جون روز شماهم مبارک باشه
ĸoѕαr
8 اردیبهشت 94 14:08
سلام خاله مهربون خوبی خاله عزیز؟ نینی نازتون چیکار میکنن؟ خدا برات نگهش داره ووووییییی چه خوشگله قربونششششش از طرف من ببوسش گلم زود زود بهمون سر بزنین عزیزم با نظرات شما من کلییییی انرژی میگیرم منتظرتونیماااا
مامان لیلا
11 اردیبهشت 94 8:50
تولد تولد تولدت مبااااااااااارک تولدت مبارک عزیزم ان شاا.. که زنده باشی و همیشه شاد و تندرست باشی