تمام هستی من امیرمحمدتمام هستی من امیرمحمد، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره
امیر مهدیامیر مهدی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

وروجک مامانی

♥قـــــــزل پــــــــارکـــــ♥

1392/10/20 18:15
نویسنده : مامانی
1,142 بازدید
اشتراک گذاری

سلـــــــــام نــــفـــــــــــســـــــــم

عشقم مـیدونم ک حیلی وقـــــتـــــه وبتوآپـــ نکـــردم..

دیگه تـــکرارنمیشه عزیز دلــــم..

فکـــــرکنم بعدازاین همه تنبلی دیگه وقتشه ک بیامو ی جونی بــــه وبــــت بدم...

عزیز دلم تـــا یادم نرفته بگم ما با بابایی تو ابان رفتیم مشهـــــد خیلــــی خوش گــذشت

ولی نمیدونم چرا هر چی عکس انداخته بودیم پاکــــــ شـــدمنم کلــــــــی حرص خوردم

یکی از دلایلی ک نیومد اینه ک دروبین نداااااااااریـــــــم

منتـظریــــــم تاببینم این بابای تنبل کــــی برامون دوربین میخره

(شما بدون سیبیل تصور کنید)

عشقـــــم این عکسا برای تابستون هستش ک با بابایــی رفتـه بـودیم قــزل پآرکـــ تا ماهی بـخریم

ازتــــــــ انداختم...

ولی نمیدونم چرا وقتی با فتوشاپ حجمشونو کم کـــــردم کلــــا کیفیتشون از بیـــن رفتـــه........


 وااااااااااااااااااااای ک چقـدر دلم برااپــــ کردن تنگ شــــــده بود

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

متین مامی ایلیا
13 دی 92 15:44
سلام عزیزم، اومدم جواب سوالت و بدم من از یه نرم افزار استفاده میکنم که عاااااااااااااااااااااالیه حجم 100 تا عکس و میتونی با هم کم کنی بدون اینکه کوچکترین تغییری تو کیفیتش ایجاد بشه... من از دخملی شکلک این نرم افزار و یاد گرفتم ادرسش و میزارم برات، همونجا هم توضیحاتش هست... فقط اون قسمت که سایز دلخواه عکست و باید بزاری (قسمت 4) بزن 1000... اینم ادرسش: http://dokhmalysheklak.niniweblog.com/post146.php
مامانی
پاسخ
مرسی گلی بخاطرجوابت
مامان ستاره
14 دی 92 1:22
سلام عزیزم ... خوشحال شدم از آشناییت و از اینکه به وبلاگم اومدی و خوشحالتر میشم تا با هم بیشتر آشنا شیم گلم ... من با افتخار وبا اجازه لینکت می کنم گلم ...
مامانی
پاسخ
سلام ... باعث افتخارم با شمادرارتباط باشم منم لینکت کرد
مامان بهاره مامان امیرمحمد
18 دی 92 12:35
وای سلام عزیزم چه عجب بابا دلمون پوسید کجا بودید چرا اینقدر دیر اومدید ؟ دیگه اینکار را نکنید که من دلم خیلی براتون تنگ میشه ها وای خوشگل خاله چه عکسهای بانمکی مثل خودش دوستداشتنی یه بوس آبدار از امیرمحمدم
مامان بهاره مامان امیرمحمد
18 دی 92 13:16
یه سر تشریف بیاورید وب ما نظرتون مهمه ممنون
مامانی
پاسخ
سلام مامانی سرفزصت ختما فقط شرمنده یخورده شاید دیر بشه